Achizitie publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE DE INREGISTRARE SI VIZUALIZARE
Detaliu pentru invitatia numarul 328309
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328309/30.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE DE INREGISTRARE SI VIZUALIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL PENTRU TEHNOLOGII AVANSATECod fiscal: R4204259, Adresa: DINU VINTILA NR.10, Bucuresti, Telefon: 0216107095, Fax: 0212100454
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in format electronic prin SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE DE INREGISTRARE SI VIZUALIZARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE ECHIPAMENTE DE INREGISTRARE SI VIZUALIZARE
II.1.6) CPV: 32330000-5 - Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 234, 115 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - pentru lotul 1 - 1249, 00 lei, - pentru lotul 2 - 774, 00 lei, - pentru lotul 3 - 251, 00 lei, - pentru lotul 4 - 176, 00 lei, pentru lotul 5 - 234, 00 lei, - pentru lotul 6 - 451, 00 lei, - pentru lotul 7 - 187, 00 lei, - pentru lotul 8 - 566, 00 lei, pentru lotul 9 - 514, 00 lei, pentru lotul 10 - 275, 00 lei. Garantia de participare se exprima in lei si trebuie sa fie valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formularul 12), Virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO65 TREZ 7025 005X XX00 8182 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti. NOTA: Conform art. 86 alin. (5) si (6) din H.G. nr. 925/2006, in situatia in care garantia de participare se constituie prin virament in contul autoritatii contractante, aceasta va fi luata in considerare numai daca ofertantul prezinta ordinul de plata validat de banca/trezorerie pana cel mai tarziu la termenul de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
-Virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO65 TREZ 7025 005X XX00 8182 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (cf. Ordin Autoritatea Nationala pentru Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010)- Completare formular 12C.2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006- Se va transmite o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (seful autoritatii contractante este dl.TOLESCU AURELIAN, contabilul sef este dl. Grama Lucian si seful compartimentului de specialitate este dna. Marculescu Cristina) este exclus din procedura de atribuire.3. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular 12A.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - Completare formular 12B.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Persoane juridice/fizice romaneCertificat Constatator, eliberat de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA/COPIE conform cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor/serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC CA URMARE A EVALUARII, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII, TREBUIE SA PREZINTE PENTRU CONFORMITATE CERTIFICATUL IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.2.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE DISPONIBILA INTEGRAL IN SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 14:53