Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente de labotaror pentru proiectul "Compusi volatili emisi de plante din familia Betulacea si Fagacea indusi in tipul stresului biotic si abiotic"


Detaliu pentru invitatia numarul 332795
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Numar invitatie: 332795/31.07.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente de labotaror pentru proiectul "Compusi volatili emisi de plante din familia Betulacea si Fagacea indusi in tipul stresului biotic si abiotic"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Aurel Vlaicu AradCod fiscal: 3519500, Adresa: Bd.Revolutiei nr.77, Arad, Telefon: 0257280702, Fax: 0257280702
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad, bd.Revolutiei nr.77, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257280702, fax: +40 257280702, persoana de contact: Secretariat Birou Director General Administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, bd.Revolutiei nr.77, etaj II, camera 39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente de labotaror pentru proiectul "Compusi volatili emisi de plante din familia Betulacea si Fagacea indusi in tipul stresului biotic si abiotic"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare sistem pentru masurarea schimbului de gaze CO2 si H2O in conditii controlate
II.1.6) CPV: 38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garntia de participare este de 2900 lei.Valabilitatea garantie: minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea, in original;
- declaratie privind neincadrarea in art.181, in original;
- declaratie privind neincadrarea in art.69.1, in original (persoane cu functie de decizie cu privire la prezenta procedura: prof.univ.dr.Ramona Lile, prof.univ.dr.Alina Zamfir, prof.univ.dr.Florentina Munteanu, conf.univ.dr.Pastrorel Gaspar, ec.Mirela Valea, cons.jur.Diana Scortaru, ec.Manuela Todoran, ing.Gheorghe Lungu, ing.Viorel Musca, ec.Radu Ungur, analist Nicolae Croitoru, csIII dr.Lucian Octav Copolovici, ec.Daniel Sturz, ec.Florin Hadan);
- declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original;
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de ANAF, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de directia de specialitate din primaria in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Nota: din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor exigibile in data de 25 a lunii anterioare celei in care a fost depusa oferta. Vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu obligatii de plata restante sau prezinta certificate care nu sunt valabile- cazier fiscal, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Nota: vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu fapte in cazierul fiscal sau care prezinta documente care nu sunt valabileObservatie: persoanele fizice/juridice straine prezinta documentele solicitate sau echivalente in traducere legalizata in limba romana.In conformitate cu art.11(4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor.Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor originale sau in copie legalizata pentru conformitate - certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- documente care atesta statutul de IMM, daca este cazulObservatie: persoanele fizice/juridice straine prezinta documentele solicitate sau echivalente in traducere legalizata in limba romana.In conformitate cu art.11(4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor.Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor originale sau in copie legalizata pentru conformitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico- financiara: - Fisa de informatii Generale, in original;Informatii privind situatia economico-financiara: - Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate la organele competente, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica: -lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), in original-prezentarea a minim unui contract in valoare de 147580 lei fara TVA(si doar parti adecvate al acestuia, nu in intregime)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer