Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente de protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 326518
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 326518/14.05.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA AQUASERV S.ACod fiscal: 10755074, Adresa: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Telefon: 0265-208846, Fax: 0265-208881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon: +40 265208846, fax: +40 265208881, persoana de contact: Ferenc Fekete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de articole si echipamente de protectie a muncii, respectiv imbracaminte de uz profesional, imbracaminte de protectie impotriva interperiilor, manusi de lucru, manusi de unica folosinta, viziere de siguranta, pelerine, sorturi, centuri, articole de siguranta pentru cap, casti de siguranta, incaltaminte de protectie, incaltaminte cu varf de protectie de metal, ochelari de protectie, veste reflectorizante, masti de gaze, filtre de gaz si dispozitive de ridicare mecanice
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 365, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.000, 00leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire aoferteiModul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, in original (Formularul nr. 2- Scrisoare de garantie bancara );
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. MuresGarantia de participareIn oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.Garantia de participare va fi prezentata doar in original.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: se consituie in cuantum de 5% din valoarea contractuluiSe constituie prin- Scrisoare de garantie bancara, in original;
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, Garantia de buna executie prin Retineri Succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acestcaz contractantul are obligatia de a deschide un cont (purtator de dobanda) la dispozitia S.C. COMPANIA AQUASERV S.A. Tg. Mures, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante, iar suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul nr. 4 - Declaratie privind eligibilitatea2. Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006., 3. Formularul nr. 6 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Formularul nr. 7 - Certificat de participare la licitatie5. Formularul nr. 8 - Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006Lista persoanelorcare detin functii de deciziein cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume Functia OcupataRacz Lucian Presedintele Consiliului de AdministratiePajint Marcela Membru al Consiliului de AdministratieMoca Teodoru Membru al Consiliului de AdministratieHorobet Sergiu Director GeneralLazar Sorin Director EconomicPora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare SucursaleSabau Manuela Manager Dezvoltare si RelatiiTakacs Elek Manager FinanteCiupe Aurel Manager Apa PotabilaBauer Csaba Manager Apa UzataTurcu Gheorghe Manager Mentenanta6. Certificate consatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta (formulare eliberate de catre Directia Generala a Finantelor Publice si de catre Primaria locala)Nota 1 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota 3 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.Nota 4 : Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi completata de fiecare operator economic in parte, indiferent de calitate de participant la procedura(ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator)Nota 5: Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. In acest sens vor fi prezentate Formularele 4 si 5 Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Certificat constatator eliberat deORC, in copie;Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionatein aceasta sectiune
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara, 2.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraAutoritatea contractanta solicta prezentarea a cel putin unui contract derulat in ultimii trei ani care a avut ca si obiect furnizare produse similare in valoare de minim 130000 Lei.Se solicita- copie dupa contract sau parti relevante din contract din care sa rezulte numele beneficiarului , obiectul, produsele furnizate, valoarea si durata contractului- procesul verbal de receptie sau alte documente din care sa rezulte modul de indeplinire al obligatiilor contractuale.- recomandare din partea beneficiarului, din care sa rezulte cel putin urmatoarele: obiectul contractului, produsele achizitionate, valoarea contractului, durata contractului si modul de indeplinire al obligatiilor contractuale., Declaratie privind subcontractantiiSe solicita prezentarea informatiilor privind proportia in care contractul de furnizare produse urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul va prezenta date privind eventualii asociati si/sau subcontractanti . Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei., MostreOperatorii economici au obligativitatea de a prezenta mostre pentru fiecare produs solicitat (cu exceptia dispozitivelor de ridicare mecanice, respectiv punctele 44-49 din anexa nr. 1 din Caietul de sarcini). Fiecare mostra trebuie sa fie etichetata cu numele ofertantului, denumirea si codul produsului CERTIFICARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ? ISO 9001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata de catre operatorii economici interesati, direct si nerestrictionat, din sectiunea "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer