Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Furnizare echipamente de protectie?


Detaliu pentru invitatia numarul 353441
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 353441/06.09.2013
Denumire contract: ?Furnizare echipamente de protectie?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA AQUASERV S.ACod fiscal: 10755074, Adresa: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Telefon: 0265-208846, Fax: 0265-208881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon: +40 0265208846, fax: +40 265208881, persoana de contact: Oancea Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC COMPANIA AQUASERV SA, str. Kos Karoly nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Furnizare echipamente de protectie?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de articole si echipamente de protectie a muncii, respectiv imbracaminte de uz profesional, imbracaminte de protectie impotriva interperiilor, manusi de lucru, manusi de unica folosinta, viziere de siguranta, pelerine, sorturi, centuri, articole de siguranta pentru cap, casti de siguranta, incaltaminte de protectie, incaltaminte cu varf de protectie de metal, ochelari de protectie, veste reflectorizante, masti de gaze, filtre de gaz si dispozitive de ridicare mecanice.
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 092 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000, 00leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita pentru depunerea oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, in original (Formularul nr. 2- Scrisoare de garantie bancara );
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. MuresGarantia de participareIn oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.Garantia de participare va fi prezentata doar in original.Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, echivalenta se va face la cursul BNR din data 03.09.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: se consituie in cuantum de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: Se consituie prin oricare dintreformele pevazute la art 90 alin 1-3 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de preferat prin Retineri Succesive conform prevederilor art.90 alinalin.(3) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii. In cazul depunerii de oferte in asociere garantia de buna executie trebuie constituita in numele asocierii si va acoperii in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul nr. 4 -Declaratie privind eligibilitatea, 2. Formularul nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, 3. Formularul nr. 6 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 4. Formularul nr. 7 ? Certificat de participare la licitatie5. Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: (Nume Prenume-Functia) : Karacsony Erdei Etel-Membru al Adunarii Generale a Actionarilor, Pop Claudiu-Membru al Adunarii Generale a Actionarilor, Padurean Mihai-Membru al Adunarii Generale a Actionarilor, Piaskovski Stanislav-Membru al Adunarii Generale a Actionarilor, Tripon Sorinel -Membru al Adunarii Generale a Actionarilor, Suciu Calin -Membru al Adunarii Generale a Actionarilor, Pantea Constantin -Membru al Adunarii Generale a Actionarilor, Kolumban Sandor Gabor -Membru al Adunarii Generale a Actionarilor, Racz Lucian-Presedintele Consiliului de Administratie, Pajint Marcela-Membru al Consiliului de Administratie, Nagy Istvan -Membru al Consiliului de Administratie, Puscas Andrei Constantin-Membru al Consiliului de Administratie, Puscas Andrei Constantin-Membru al Consiliului de Administratie, Horobet Sergiu-Director General, Lazar Sorin-Director Economic, Bota Zoltan -Director de exploatare, Pora Zamfira-Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale, Pop Calin -Manager Dezvoltare si Relatii, Sirb Cristina-Manager Finante, Ciupe Aurel-Manager Apa Potabila, Bauer Csaba-Manager Apa Uzata, Turcu Gheorghe-Manager mentenanta, Oancea Adrian-Sef Departament Achizitii Publice, Fekete Ferenc-Presedintele comisiei de evaluare, Jakab Zoltan-Membru al Comisiei de evaluare, Vulpe Radu-Membru al Comisiei de evaluare.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul generalconsolidat sau echivalent, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara dateilimita de depunere a ofertelor, 7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelorNota 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz).Nota 2: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Nota 3 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 4 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic..2. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita de la ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea spre conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat la data limita de depunere a ofertelor in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara, cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.Se solicita declararea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani.Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu300.000, 00 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.Nota: 1. In situatia in care valorileprezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in alte moneda decat RON conversia se va efectua utilizand ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).Formularul nr.11 ? Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: MostreAutoritatea contractanta solicita prezentarea de mostre pentru fiecare produs solicitat (cu exceptia dispozitivelor de ridicare mecanice, respectiv punctele 39, 40 si 41 din anexa nr. 1 din Caietul de sarcini). Fiecare mostra trebuie sa fie etichetata cu numele ofertantului, denumirea si codul produsuluiMostrele se vor depune, pana la data si oralimita de depunere a ofertelor., Cerinta 1. Experienta similara a operatorului economicAutoritatea contractanta solicita lista principalelor livrari de produse (produse ofertate sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractente sau clien?i priva?i.In acest sens se solicita dovedirea experientei similareprin prezentarea documentelor justificative din care sa rezulte furnizare echipamente de protectie din gama produselor solicitate, in valoare cumulatade minim 150.000, 00 leiFormularul nr. 13 - Declaratie privind lista principalelor furnizari de produsesimilare realizate in ultimii 3 ani;
- certificate/documente emise de catre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse.In cazul contractelor incheiate in alte moneda decat Ron , echivalenta se va calcula la curs anual leu/valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parte Standarde de asigurare a calitatii ? Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: Certificatul ISO 9001 ? Management de calitate, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer