Achizitie publica - Furnizare echipamente de uz casnic pentru bucatarie Restaurant studentesc.
Detaliu pentru invitatia numarul 322953
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322953/29.03.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente de uz casnic pentru bucatarie Restaurant studentesc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.430.896, Fax: 0264.430.896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente de uz casnic pentru bucatarie Restaurant studentesc.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipamente de uz casnic pentru bucatarie Restaurant studentesc.
II.1.6) CPV: 39315000-3 - Echipament de restaurant (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 751 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei, Forma de constituire: Prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Contul in care se va face viramentuleste contul de TREZORERIE CLUJ RO76TREZ2165005XXX006882.Valabilitatea: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancaresau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.- In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentruconfirmare.Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilormici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatiade a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderiiin categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.In conformitate cu prevederile art. 278^1/OUG34/2006, alin.1 lit.a), ofertantului caruia i-a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor contestatia depusa cu ocazia participarii sale la procedura ca fiind nefondata, i se va retine din garantia de participare suma de 2687.51 lei reprezentand 1% din valoarea estimata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui in conformitate cu art art. 90 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos.Informatii privind asociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9b Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, indiferentdaca are sau nu asociati. In situatia in care nu foloseste asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus informular.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9c) ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara deasociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderulasociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si innumele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati saramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin carese obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentatAutoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.Informatii privind subcontractareaSe va completa: a)Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 9a Declaratie privind lista subcontractantilor), completata de ofertant indiferent daca are saunu subcontractanti. In situatia in care nu foloseste subcontractanti, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus informular.b) Acord de subcontractare ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contractce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale sucontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contractcare-i revine spre executare. In cazul in care oferta devine castigatoare, acordul de subcontractare, semnat si stampilat atat de ofertant catsi de subcontractant, devine anexa la contractul de achizitie publica.Nota: Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale alesubcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca suntprezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate maijos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.Nu se solicita demonstrarea indeplinirii cerintelor eventualilor subcontractanti, cu exceptia cerintei nr.4, respectiv neincadrarea in dispozitiileart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinatorare obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se vaatasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractamtilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor pot fi prezentate inoricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii deorigine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documenteechivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nuvizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciaresau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de laautoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului sau dupa caz ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinatordin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelorpentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordareaacestora.Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarileulterioare - completare Formular 5.12. cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetene in a carui razateritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarileulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatoruleconomic isi are sediulNota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 16 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interesePersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitiepublica in cauza sunt: RECTOR Conf. Dr. Irimie AlexandruDIRECTOR GEN. ADM Dr. Ec. IOAN POPDIRECTOR ECONOMIC Ec. SORINA TECARDIRECTOR ADJ. Ec. PETRU SUSCASef Birou Achizitii-Investitii-Lucrari Ing. Nicoleta AlbuSef Serviciu Tehnic Ing. Emil PascConsilier juridic Adelina PopoviciDocumentul de mai sus va fi depus de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerinteiprin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualiisubcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Documentele de confirmare trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata aacestora in limba romana.Cerinta nr. 1In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate, numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu areactivitatea suspendata.IN CAZUL OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATULPROCEDURII DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTUIA PREZENTAREA IN ORIGINAL SAU COPIELEGALIZATA A CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceriglobala pentru ultimii trei ani.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta inRON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR/BCE pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare produse similarederulate in ultimii 3 ani., Cerinta 2Resurse umane: Ofertantul va prezenta informatii referitoare la organismul tehnic de specialitate de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului. Se va nominaliza: - personalul de specialitate de care dispune pentru montarea, instalarea si instruirea personalului unitatii noastre, asigurarea service-lui in perioada de garantie. Informatii privind asigurarea calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 10:01