Achizitie publica - Furnizare echipamente de uz casnic pentru bucatarie Restaurant studentesc
Detaliu pentru invitatia numarul 336032
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336032/25.09.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente de uz casnic pentru bucatarie Restaurant studentesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.430.896, Fax: 0264.430.896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP, cererea de oferta se desfasoara online.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente de uz casnic pentru bucatarie Restaurant studentesc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipamente de uz casnic pentru bucatarie Restaurant studentesc
II.1.6) CPV: 39315000-3 - Echipament de restaurant (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 291, 609.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei, Forma de constituire: Prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Contul in care se va face viramentuleste contul de TREZORERIE CLUJ RO76TREZ2165005XXX006882.Valabilitatea: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancaresau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.- In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentruconfirmare.In conformitate cu prevederile art. 278^1/OUG34/2006, alin.1 lit.a), ofertantului caruia i-a fost respinsa de catre Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor contestatia depusa cu ocazia participarii sale la procedura ca fiind nefondata, i se va retine din garantia departicipare suma de 2916.09 lei reprezentand 1% din valoarea estimata.Garantia de participare va fi prezentata in original pana la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor. O copie va fi depusa in SEAPodata cu oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Se va constitui in conformitate cu art art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Completarea formularului este obligatorie, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura ofertantul care se afla in situatiaprevazuta la art.180 si are dreptul de a exclude din procedura ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art 181.Formularul 10 - Declaratie privind situatiapersonala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 2Certificate de atestare fiscala cu indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale emise de catreorganele competente- Certificatul de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale - privindIndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere referitor la participare la licitatie cu oferta independentaFormularul 22 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentruReglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependentaCerinta nr. 4Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazut la art. 69^1 din OUG 34/2006.Formularul 29 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interes) din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Declaratia va fi prezenrtatasi de asociat/subcontractantii declarati/ terti sustinatori.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezenteiproceduri de achizite sunt: RECTOR Prof. Dr. ALEXANDRU IRIMIEDIRECTOR GEN. ADM Dr. Ec. IOAN POPDIRECTOR ECONOMIC EC. SORINA TECARSef Birou Achizitii ?Inv ?Lucrari Ing. Nicoleta AlbuIng. Paul Iuhasz Sing. Mak IldikoEc. Elena HiriscauCFP Ec Simona Mondoc Cerinta nr. 1Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulteobiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? in copie conform cu originalulCerinta nr. 2Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine aofertantului traduse legalizat in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Formularul 11 - Informatii Generale si declaratia privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse - Ofertantul va completa o lista aprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 anidin care sa rezulte ca a livrat produse similare , respectiv echipament pentru restaurant invaloare mai mare sau egala cu 250.000 lei fara TVA, valoare formata din cel mult doua contracte.Pentru a dovediindeplinirea contractului ofertantul va prezenta documente relevante: recomandarea beneficiarului produselor furnizate, procese verbale dereceptie, copie dupa contract sau parti relevante din contract sau orice altdocument, Cerinta nr.2Resurse umane: Ofertantul va prezenta informatii referitoare la organismul tehnic despecialitate de care dispune, sau al carui angajament de participare a fostobtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelorresponsabile pentru derularea contractului. Se va nominaliza: - personalul de specialitate de care dispune pentru montarea, instalarea siinstruirea personalului unitatii noastre, asigurarea service-lui in perioada degarantie.Se solicita autorizare ISCIR si ANR ( gaz) pentru personalul responsabil de instalarea echipamentelor.Se vor prezenta documente justificative care atesta instruireapersonalului in conformitate cu standardele de reparatii sifolosirea echipamentelor adecvate la standaredele cerute deproducator pentru perioada de garantie acordataechipamentelor ofertate.Copie dupa autorizarea ISCIR si ANR., Cerinta nr. 3 - Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic are intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1Sistemul de management al calitatiiCertificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii deorigine a ofertantului sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 11:49