Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente electronice si de retea


Detaliu pentru invitatia numarul 342475
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Numar invitatie: 342475/06.02.2013
Denumire contract: Furnizare echipamente electronice si de retea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala Sud MunteniaCod fiscal: 11390243, Adresa: STR.1 DEC 1918, NR.1, Calarasi, Telefon: 0242 331769, Fax: 0242 313167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A, Calarasi, Romania, cod postal: 910164, telefon: +40 242331769, fax: +40 242313167, persoana de contact: OCTAVIAN DOBRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente electronice si de retea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Laptop-uri - 23buc + Genti laptop 23 bucati + Dock station 23 bucati + server 1 bucata + ups 1 bucata + switch cu management 1 bucata + antivirus 74 bucati + sisteme de operare 23 bucati + office 23 bucati + sistem de operare server 1 bucata
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 392, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7500 lei.Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Anexa 9 sau prin ordin de plata (vizat de catre banca) in contul autoritatii contractante -- RO78RNCB0098037561140001-CUI - 11390243.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind garantia de participareData la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului si respectiv 5% din valoarea fara TVA a contractuluiin situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM.Constituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele parti.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie conform art 92 alin(1) din HG 925/2006Garantia de buna executie se poate constitui prin orice miloc prevazut la art.90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006 actualizata cu prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in original, copie legalizata sau in copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizata sau incopie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Aceasta declaratie nu este un format tip ? este o declaratie pe proprie raspundere(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Liviu MUSAT - Director ADR SUD MUNTENIAMirela TACHE - Director EconomicMircea ENESCU - Director Adjunct DezvoltareMariana VISAN - Director Adjunct Organism IntermediarOctavian DOBRESCU - Expert AchizitiiIonut VISAN - ExpertFelix EZARU - ExpertLaurentiu RODEAN - ExpertClaudiu COSTECHE - ExpertRodica IORGA - Expert Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta acest certificat pentru conformitate in original sau copie legalizata.Acest certificat se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri medie globala - Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011, 2012 sa fieminim 700.000 lei. In situatia in care op economic intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuentumul cerintei privind cifra de afaceriSe va completa si prezenta anexa nr.5. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei/euro2011 - 4, 2379 lei/euro2012 - 4, 4560 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de experienta simila - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de de 3 documente /contracte /procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare cumulata sa fie de minim 350.000 lei (experienta similara cu cea a obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit)Completare anexa 7 - Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei/euro2011 - 4, 2379 lei/euro2012 - 4, 4560 lei/euro, Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniSe va completa si prezenta anexa nr.6.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei/euro2011 - 4, 2379 lei/euro2012 - 4, 4560 lei/euro ISO 9001 sau echivalent pentru comerciantStandardul ISO 9001 sau echivalent pentru comerciant (copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer