Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente informatice


Detaliu pentru invitatia numarul 321554
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Giurgiu
Numar invitatie: 321554/13.03.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente informatice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta GiurgiuCod fiscal: RO13476015, Adresa: Giurgiu, sos Balanoaiei nr. 12A, Giurgiu, Telefon: 0246/215091, Fax: 0246/215091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun prin intermediul SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente informatice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de echipamente informatice- statii de lucru desktop- business PC- monitoare TFT- laptop- software antivirus- UPS 650 VA- UPS server- Videoproiector- Server cu monitor LCD- Multifunctional A3 color- Imprimanta laser A4 monocrom
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 618 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 2307, 00 lei dupa cum urmeaza: -Lotul 1 ? Statii de lucru desktop ? 1.015, 00 lei- Lotul 2 ? Business PC? 265, 00 lei- Lotul 3 ? Monitor TFT ? 73, 00 lei- Lotul 4 - Laptop - 119, 00 lei- Lotul 5 ? Software antivirus ? 123, 00 lei- Lotul 6 ? UPS 650 VA - 83, 00 lei- Lotul 7 ? UPS server ? 27, 00 lei- Lotul 8 ? Videoproiector - 61, 00 lei- Lotul 9 ? Server cu monitor LCD ? 275, 00 lei- Lotul 10 ? Multifunctional A3 color ? 229, 00 lei- Lotul 11 ? Imprimanta laser A4 monocrom 37, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA si se constituie prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (form H)- garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea la casierie a sumei in numerar.- Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conditiile legii (vezi art 90 alin 3 din HG 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate ? formularul A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 ? form B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 ? form E- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta ? form F - Copie dupa certificat de inmatriculare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale (formular C)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro) sau de la sediul Penitenciarului Giurgiu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer