Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare echipamente informatice pentru obiectivul de investitii Reabilitare, modernizare si dotari Scoala cu cls.I-VIII Stefan cel Mare?


Detaliu pentru invitatia numarul 346350
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL FOCSANI
Numar invitatie: 346350/08.05.2013
Denumire contract: furnizare echipamente informatice pentru obiectivul de investitii Reabilitare, modernizare si dotariScoala cu cls.I-VIII Stefan cel Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL FOCSANICod fiscal: 4350645, Adresa: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Telefon: 40/0237/215710, Fax: 40/0237/216700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Romania, cod postal: 620098, telefon: +40 237215710, fax: +40 237216700, persoana de contact: VASILICA PETRONIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Focsani - sala consiliu et.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare echipamente informatice pentru obiectivul de investitii Reabilitare, modernizare si dotariScoala cu cls.I-VIII Stefan cel Mare?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: dotarea cu echipamente informatice a Scolii cu cls.I-VIII Stefan cel Mare?
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de: 9000 lei.Pentru alte monede se va avea in vedere cursul de referinta al BNR din data de 10.05.2013.Perioada de valabilitate :60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.SeMod constituire: prin virament bancar in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la TrezoreriaFocsani, CF 4350645 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ; lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante de la sediu, dovedite prin chitanta fiscala.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator in conformitate cu prevederile art.278^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garant de buna exec-10% din pret contract faraTVA.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurar sau retineri succesive in cond.art90alin3 dinHG925/2006 intr-un cont la Trez.Stat. cf. HG1045/2011;AC va elibera va elibera/restitui garant de buna exec cf.preved art.91-92 din H.G925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formular 9-eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10; Cazier judiciar sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente - pentru ofertant persoana juridica/ofertant persoana fizica ; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 - Formular 7 Personalul de decizie: Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Gabriel Necula, Viceprimar: Trofin Tudorel, director executiv adminstratie publica locala- Pogorevici Dan Liviu, sef serviciu juridic: Ghiuta Marta Carmen, Consiliul Local Mun. Focsani: Alecsandrescu Dorian, Axente Manuela, Balaban Elena-Luminita, Bacu Aurel, Berbece Gheorghita, Buzoi Dan, Cucu Elena , Horhocea Puiu-Dragos, Ilie Lilian, Matisan Bogdan-Emilian, Mersoiu Ionut, Milea Lionida, Necula Ionel-Gabriel, Oloeriu Ioan Liviu, Padineanu Gabriel, Patrascu Enache, Preda Ionel, Radu Nitu, Tanase Neculai, Trofin Tudorel-Daniel, Vrabie CatalinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 14 Pentru persoane juridice/fizice romane: 1.Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, - copie ?conform cu originalul?;informatiile din certificat sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor; ofertantului declarat castigator i se va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii prezentarea acestuia in original/copie legalizata; 2.Licenta de functionare in termen de valabilitate, emisa de catre I.G.P. in conformitate cu Legea nr. 333/2003 pentru activitati de proiectare, instalare si intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta.3. Atestat ANRE tip B (valabil la data limita de depunere a ofertelor) pentru executie bransamente electrice. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: valoarea cifrei medii globale de afaceri a operatorului economic sa fie minim 900.000 lei (Se va completa formularul 12 -Informatii generale) Valorile vor fi exprimate in lei . Cursul mediu lei/euro pentru: ? 2010: = 4.2099 lei ? 2011: = 4.2379 lei ?2012: =4.4560 lei .Cursul mediu lei/euro s-a calculat conform curs oficial BNR.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara : a furnizat in ultimii 3 ani produse similare in valoare de cel putin 450.000 lei fara TVA Valoarea solicitata pentru contractul/contractele prezentate in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv furnizata in cadrul contractului. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin.1 lit.a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul 13, Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului: Responsabil contract- Studii sup. IT&CIng sist securitate- Studii sup. IT&C- Certif. profesionala emisa de o institutie acreditata- avizat conform art 34, alin3 din L333/2003Se va completa si depuneLista cu responsabilii principali propusi pentru implementarea proiectului - Formular 19siCurriculum vitae pentru fiecare responsabil -formular 20 ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (certificat valabil ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer