Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente IT - proiect Call Center


Detaliu pentru invitatia numarul 336237
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Numar invitatie: 336237/27.09.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente IT - proiect Call Center
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCACod fiscal: 11370190, Adresa: Strada Sf. Dumitru nr 3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3039843, Fax: 3039843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Avalansei 20-22, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, la registratura ANOFM, persoana de contact: Cretu Eliza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Avalansei 20-22, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 213039843, fax: +40 213039843, ETAJ 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente IT - proiect Call Center
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipamente IT dupa cum urmeaza: CALCULATOR DE BIROU CU MONITOR-8 BUC; ECHIPAMENT DE COMUNICATIE TIP SWITCH-1 BUC;CALCULATOR PORTABIL TIP A-5 BUC;CALCULATOR PORTABIL TIP B-5 BUC;MULTIFUNCTIONALA LASER ALB/NEGRU-2 BUC;IMPRIMANTA LASER COLOR-2 BUC;COPIATOR-1 BUC
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1774 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Forma de constituire a garantiei de participare: i) instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante;ii) ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT: RO82 TREZ7005005XXX000143, cu mentiunea ANOFM-CALL CENTER-SPO;iii) instrument de garantare emis de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si perioada de valabilitate prevazute mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Candidatii care se incadreaza in categoria IMM ? urilor, conform legii nr. 346/ 2004, pot solicita aplicarea prevederilor art. 16. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun candidatura comuna, beneficiaza de aceeasi reducere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Formularul nr.1Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea candidatuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Cerinta nr. 2-Formularul nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Cerinta nr. 3-FORMULAR NR.4Declaratie participant la proceduraCerinta nr. 4-FORMULAR NR.5Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Listacu persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, in vederea verificarii neincadrarii in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-FORMULAR NR.3Presedinte ANOFM ? Cristiana BARBUElena Baboi - presedinteSonia Diaconescu -membruEliza Cretu ?membruValentin Chirca ? membruModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular nr.1 - , ,Declaratie privind eligibilitatea??In cazul persoanelor juridice straine : Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr.2a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local(original, copie legalizata sau conform cu originalul)c) Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat? original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.d) Certificatele vor dovedi ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.e)Pentru verificarea modului de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate in contractele ce privesc furnizarea de produse de catre ofertanti, ANOFM-proiect ?CALL CENTER SPO?in calitate de autoritate contractanta va putea solicita Autoritatii Nationale de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice situatia documentelor constatatoare emise in temeiul art. 97^1 din HG. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.f) Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens - in original sau copie legalizataFormularul nr. 3g) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691.- In cazul persoanelor juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.4.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic a- Formularul nr.5 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- In cazul unei asocieri, Formularul 5 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, va fi completata de catre fiecare asociat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor), din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a depus documente in copie conform cu originalul, autoruitatea contractanta va solicita documentele respective in original inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009 - 2011) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) trebuie sa fie de minim 95000 RON.Copii bilant prescurtat pe anii 2009/2010/2011 ? copie conform cu originalul si semnata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireSe vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat, beneficiar, in conformitate cu art.188, alin (1), lit. a, din OUG 34/2006.. Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008, sau echivalent, eliberat de catre organisme acreditate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer