Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: dn24 | dn24b | dn24b ofertant | dn25 | dn28 | dn28 iasi | dn29 | dn2m | dn2n | dn51 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente IT


Detaliu pentru invitatia numarul 355569
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Numar invitatie: 355569/11.11.2013
Denumire contract: Furnizare echipamente IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 3163704, fax: +40 3163704, persoana de contact: Tiberia Rus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ministeruui Mediului si Schimbarilor Climatice, B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipamente IT, necesare pentru desfasurarea in conditii optime a activitatilor specifice la nivelul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 5.360 lei, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, repr. 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, conform prevederilor HG nr. 925 /2006, art. 85 litera a).Se poate constitui: 1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, care se prezinta in original;2) virament bancar confirmat de banca emitenta pana la data depunerii ofertei. Plata se face in contul Autoritatii Contractante: RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CIF 16335444 deschis la ATCPMB;3) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia sau contestatorul isi retrage contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 4.315, 99 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1) si alin.(2), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conf. Legii nr. 346/2004, va beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garant. de particip.si ofertantul va atasa la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 14, Formularul nr. 15 (dupa caz).Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul echivalenta se va face la cursul leu/valuta BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executiein cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile HG nr 925/ 2006, art. 89 alin. (1) si alin. (2).. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Formularul nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Formularul nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;Formularul nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art.41 din OUG nr. 34/2006;Formularul nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In conformitate cu art. 331 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr. 77/2012, declaram mai jos datele de identificare ale persoanelor cu functie de decizie/ persoanele implicate in procedura de atribuire si care pot influenta continutul documentatiei de atribuire: Rovana Plumb- ministru, Marius Nica- secretar general , Dragos Ionut Banescu - secretar general adjunct, Loredana Hristodorescu-director general Speranta Georgeta Munteanu- director general , Carmen Florentina Tinta- director general Sebastian Tanase-sef serviciu, Tiberia Rus - consilier, Marilena Tuta-consilier, Cristina Burnar-consilier, Liliana Dinut - consilier, Victoria Popovici - consilier, Vlad Dragos Cristian - consilier, Valentin Alexandru Toc - consilier. In conformitate cu prevederile art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se solicita documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic. Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana/ straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic va prezenta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea dinultimii trei ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de min. 536.000 lei.Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010, 2011, 2012). Prin aceasta cerinta se urmareste ca operatorul economic sa poata dovedi ca poate sustine financiar furnizarea echipamentelor., Operatorul economic va prezenta declaratie privind sustinatorul financiar, daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are experienta in furnizarea de echipamente IT, Pentru demonstrarea experientei similare in astfel de contracte, operatorii economici participanti trebuie sa faca dovada ca au derulat in ultimii 3 anicel putin un contract de furnizare sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulate sa fie de 536.000 lei., Operatorul economic va prezenta informatii privind asocierea, daca este cazul, Operatorul economic va prezenta informatii privind sustinatorul tehnic si profesional, daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
20
Descriere:
Elemente de securitate suplimentare pentru statiile de lucru fixe
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer