Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente IT, aparatura pentru birou si software


Detaliu pentru invitatia numarul 333531
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Turt
Numar invitatie: 333531/10.08.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente IT, aparatura pentru birou si software
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna TurtCod fiscal: 3896887, Adresa: Primaria comunei Turt, com. Turt, str. Piata-Eroilor, nr.18, jud. Satu-Mare, Turt, Telefon: 0261/834574, Fax: 0261/834574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Turt, com. Turt, str. Piata-Eroilor, nr.18, jud. Satu-Mare, Turt, Romania, cod postal: 447330, telefon: +40 261834574, fax: +40 261834574, persoana de contact: Secretar-Komos Gh. Eugen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Turt, com. Turt, str. Piata-Eroilor, nr.18, jud. Satu-Mare, Turt, Romania, cod postal: 447330, telefon: +40 261834574, fax: +40 261834574, persoana de contact: Secretar-Komos Gh. Eugen
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente IT, aparatura pentru birou si software
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui numar de 14 statii de lucru, 1 server, 2 computere portabile, 17 pachete software si antivirus, 1 imprimanta laser, 1 videoproiector, 1 ecran proiectie
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2% din valoarea estimata, respectiv 860 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1)Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante . In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata in limba romana; 2) Ordin de plata in contul Primaria comunei Turt, cod fiscal: 3896887, nr. cont: RO90TREZ5485006XXX000061, Trezoreria Negresti-Oas, jud. Satu Mare; 3) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate de asigurari straina. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM si care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de legea nr. 346/2004 (Declaratie IMM ?formularul nr. 7), garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA. 2. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 89 alin. (2) si art. 90 alin.(1)-(3)din HG 925/2006, in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, care devine anexa la contract. Se va depune(in original) de furnizor la sediul achizitorului. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie. Se restituie: Conform .art.92 alin.(2)din HG nr. 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: 1)-Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 1 . Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 2)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006- formular nr. 2. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea prezentului contract. 3)-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006 - formular 3 4)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 4. 5) Scrisoare de inaintare - formular 8, Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, privind situatia obligatiilor scadente la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 6)-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor. 7) In cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM, atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conmform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. - Formulare 9 si 9.1 8) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoanele ce detin functii de decizie ai autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciupac Ioan-Primar, Zimbru Grigore-Viceprimar, Komos Gh. Eugen-Secretar comuna, Marita Ana-Sef Serviciu financiar contabil, viza CFP, Responsabil achizitii publice, Consilier-Zimbru Dorina, Consilier personal al Primaruui-Martin Romulus, Consilieri locali in Consiliul Local al comunei Turt: Baba Grigore, Belbe Ioan, Catalan Ioan, Chitas Ioan, Chitas Petre, Feier Vasile, Filimon Dumitru-Sorinel, Gherman Danut-Gheorghe-Chirila, Gherman Vasile, Goia Ioan, Rus Dumitru, Suciu Ioan, Talpos Ioan, Tiution Mariana-Daniela, Zimbru Grigore 1) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, valabil la data deschiderii ofertei, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte autoritatii contractante, pentru conformitate, certificatul constatator, in original sau copie legalizata, daca initial nu a fost depus astfel.2) Pentru persoane fizice romane: -certificatul de inregistrare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.3) Pentru persoane fizice / juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani sa fie de minim43000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani-Minim 1 si maxim 3 contracte de furnizare produse similare in valoare de 20.000 lei-Se vor prezenta mostre ale urmatoarelor bunuri: 1 buc. statie de lucru (unitate centrala, monitor, tastatura, mouse).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer