Achizitie publica - Furnizare echipamente IT, aplicatii informatice si licente pentru POS CCE
Detaliu pentru invitatia numarul 354944
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354944/22.10.2013
Denumire contract: Furnizare echipamente IT, aplicatii informatice si licente pentru POS CCE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala Sud MunteniaCod fiscal: 11390243, Adresa: STR.1 DEC 1918, NR.1, Calarasi, Telefon: +40 242331769, Fax: +40 242313167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A, Calarasi, Romania, cod postal: 910164, telefon: +40 242331769, fax: +40 242313167, persoana de contact: OCTAVIAN DOBRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente IT, aplicatii informatice si licente pentru POS CCE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare laptop-uri + server sisteme de operare pentru laptop-uri, pachete office pentru laptop-uri, system de operare pentru server si licente antivirus
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.200 lei. Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin virament bancar (ordin de plata vizat de catre banca) - RO78RNCB0098037561140001 care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentia de atribuire - CUI - 11390243. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM benficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind garantia de participare. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Drept urmare garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art.86 alin.1 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului si respectiv 5% din valoarea fara TVA a contractului, in situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM. Constituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele parti. Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie conform art.92 alin(1) din HG 925/2006. Garantia d buna executie se poate constitui prin orice mijloc prevazut la art.90 alin(1)-(3) din HG nr.925/2006 actualizata cu prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizata copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Aceasta declaratie nu este un format tip ? este o declaratie pe proprie raspundere(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie sunt urmatoarele: Liviu MUSAT - Director ADR SUD MUNTENIAMirela TACHE - Director Economic ADR SUD MUNTENIAMariana VISAN - Director Adjunct Organism IntermediarDaniela TRAIAN - Director Adjunct Dezvoltare ComunicareMircea ENESCU - Sef Serviciu POSCCEOctavian DOBRESCU - Expert AchizitiiIonut VISAN - ExpertLaurentiu RODEAN - ExpertSergiu MANOLE - Expert Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acest certificate trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor . Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta acest certificat pentru conformitate in original sau copie legalizata. Acest certificates va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri medie globala - Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2010 2011, 2012 sa fie minim 400.000 lei. In situatia in care op economici intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Se va completa si prezenta anexa nr.6, Lista de experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii trei ani, a furnizat produse electronice , in valoare de cel putin 200.000 lei fara TVA, prin prezntarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui nr. maxim de 3 documente/contracte /procese verbale de receptie care sa confirme livrarea de produse. Completare Anexa 7 ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant - copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 08:21