Achizitie publica - Furnizare echipamente IT (inclusiv televizoare, retelistica) si software in cadrul proiectului ?Reabilitare termica cladire laboratoare si ateliere scoala Grup Scolar ?Nicolaus Olahus? din Municipiul Orastie si imbunatatirea procesului instructiv-educativ
Detaliu pentru invitatia numarul 336178
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336178/26.09.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente IT (inclusiv televizoare, retelistica) si software in cadrul proiectului ?Reabilitare termica cladire laboratoare si ateliere scoala Grup Scolar ?Nicolaus Olahus? din Municipiul Orastie si imbunatatirea procesului instructiv-educativ prin utilizarea tehnologiei informatiei si comunicarii?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OrastieCod fiscal: 4634515, Adresa: P-ta Aurel Vlaicu, Nr.3, Orastie, Telefon: 0728156078, Fax: 0254242560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Aurel Vlaicu, Nr.3, Orastie, Romania, cod postal: 335700, telefon: +40 0728156078, fax: +40 0254242560, persoana de contact: MARIA HOSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Aurel Vlaicu, Nr.3, Orastie, judetul Hunedoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente IT (inclusiv televizoare, retelistica) si software in cadrul proiectului ?Reabilitare termica cladire laboratoare si ateliere scoala Grup Scolar ?Nicolaus Olahus? din Municipiul Orastie si imbunatatirea procesului instructiv-educativ prin utilizarea tehnologiei informatiei si comunicarii?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipamente IT, televizoare, retelistica si software, inclusiv servicii de instalare, configurare si mentenanta aferente produselor furnizate in cadrul proiectului ?Reabilitare termica cladire laboratoare si ateliere scoala Grup Scolar ?Nicolaus Olahus? din Municipiul Orastie si imbunatatirea procesului instructiv-educativ prin utilizarea tehnologiei informatiei si comunicarii?.
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 561.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 4.900, 00 Ron, Lot 2 ? 850, 00 Ron constituita conform art.86 din HG 925/2006Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 15.-prin depunerea unui ordin de plata / fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont: RO79TREZ3705006XXX000043deschis la Trezoreria Orastie), CF 4634515Forma de constituire a garantiei de participare aleasa va fi transmisa in original la sediul A.C. pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor mentionate in invitatia de participare. Garantia de participare a ofertantului castigator se returneaza in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferte nu au fost declarate castigatoare, se returneaza imediat dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la expirarea perioadei de valabilitate a ofertei.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare, cf. Legii nr.346/2004.Grupul format exclusiv din operatori economici in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278 indice1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, conform art. 90 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004). Se va constitui : - fieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform prevederilor HG nr. 925/2006, art. 92, alin. (1). Garantia de buna executie a contractului trebuie constituita in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice strainePrezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2. DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 2.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre BUGETUL LOCAL - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.4. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale Bugetului General Consolidat Al Statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Pentru persoane juridice straine: Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.5.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta obligatorie: 5.1. DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA - Formular 3.5.2. Se solicita completarea CERTIFICATULUI DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punderea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 4.5.3. DECLARATIE PRIVIND NEICADRAREA IN SITUATIA PREVAZUTA LA art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006 - Formular 5.Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Ovidiu Laurentiu Balan ? Primar, Popa Dorin? Viceprimar, Iordan Teodor ? secretar; Hosu Radu ? Director Tehnic, Jorza Lucia ? director economic, Costoiu Calin ? consilier juridic, Silion Carmen ? economist, Hosu Maria ? consilier. Pojoni Oliver- inspector.Persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica ? membrii Consilului Local: ARDELEAN DANA-ALINA, BULZ DIONISIE, CALINESCU CRISTIAN-MIHAI, CIORA ADRIAN-SERGIU, DUMITRU MARIA ANGELA, ILEASA TALIDA DANIELA, HEIUS LUCIAN-OVIDIU, MARIS DANIELA LETITIA, MERCUREAN LIVIU-SEBASTIAN, MUNTEANU ALEXANDRU, NEAMTU SERGIU-MARCEL, PASCA IOAN, PETRE RADU-ONUT, PINDARELU NICOLAE, PLOESTEANU FLAVIU HORIA VASILE, POPA DORIN-IOAN, ROSU MIRCEA-OVIDIU, TODEA CORNEL NICOLA, TAMBAALINADAMIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta nr. 34/2006.De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declarat prin oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie livizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Ofertantul trebuie sa fie autorizati sa presteze activitati de natura celor solicitate in caietul de sarcini.Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente doveditoare: - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii. Domeniul de activitate a ofertantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii (sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - informatii de identificare legale (denumire, sediu social, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- domenii de activitate (activitatea principala si activitatile secundare);
- sedii si/sau activitati autorizate ? conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;
- fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.- Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente a tarii respective. Documentele trebuie prezentate in traducere autorizata in limba romana.Nota: a. Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.b. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;c.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.d.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului castigator depunerea documentului in original/copie legalizata, daca s-a prezentat initial in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (continand valori, perioade, beneficiari) pentru maxim 3 contracte.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/ document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar/ proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 certificate/ documente/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de minim : ? 200.000 lei ? Lot 1;? 35.000 lei ? Lot 2.Valoarea va fi considerata prin cumul.Pentru calculul echivalentei, in cazul operatorilor straini, se va tine cont de cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Certificatele / documentele / procesele-verbale de receptie trebuie sa fie datate, semnate in clar sifara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, durata acestuia si pretul platit. Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Pentru lotul 1 - Toate serviciile de instalare, configurare si mentenanta pentru retelistica vor fi executate de catre personal certificat in domeniul corespunzator solutiei IT&C ofertate, personal nominalizat in componenta echipei tehnice.In cazul in care pe parcursul perioadei de garantie, din motive obiective va fi necesara inlocuirea persoanei/ persoanelor responsabila/e cu service-ul, inlocuitorul va avea aceleasi competente.Lista personaluluide specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractuluiPentru personalul mentionat se va prezenta: - Curriculum Vitae sub semnatura persoanei , prezentat in original sau copie conform cu originalul.-Copii dupa diplome, certificari, etc., Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului.Intelegereatrebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata de executie a contractului.Acorduri de asociere (daca este cazul), conform art.44 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta: - Declaratie privind partea/partile din contract care, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, peocentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va prezenta o declaratie privind subcontractantul /subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.Nota: Este interzisa schimbarea subcontractantilor desemnati in oferta pe parcursul derularii contractelor, cu exceptia unor situatii deosebite, bine motivate si numai cu acordul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau propunerii financiare initiale (art. 96, alin. 1 si 2 din H.G. nr. 925/2006). Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 08:30