Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente IT si periferice


Detaliu pentru invitatia numarul 320219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Numar invitatie: 320219/15.02.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente IT siperiferice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: 0241606401, Fax: 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Directia General Administrativa, Biroul Achizitii Publice, Romania, cod postal: 900527, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17;telefon: +40 241606446, fax: +40 241606410, persoana de contact: DGA/Biroul Achizitii Publice- Niculescu Adela, email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Directia General Administrativa, Biroul Achizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente IT siperiferice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de Echipamente IT si periferice (contractul include si transportul, instalarea si punerea in functiune a echipamentelor)1.STATIE DESKTOP PC-24 BUC2.ROUTER WIRLESS BROADBAND -1 BUC3. VIDEOPROIECTOR-2 BUC4. LAPTOP-3 BUC5. IMPRIMANTA LASER A4-2 BUC6. MULTIFUNCTIONAL LASER A3-1 BUC7.Servicii de transport, instalare, punere in functiune aechipamentelor IT si periferice.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 747 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumulgarantiei de participare: 2000.00 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 96 din H.G. nr. 925/2006, in lei si se poate constitui sub forma de: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante pentru participarea la cerea de oferta- completare formular nr. 15 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in original;sau- Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO72TREZ2315005XXX000398, deschis la Trezoreria Constanta;sau- depunere la caseria autoritatii contractante din: ConstantaBd. Mamaia nr. 124, Camin 1, Parter, a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul IMM cuantumul garantiei de participare, va fi redus la jumatate. Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.In cazul unei asocieri garantia de participare poate fi emisa in numele liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii in cadrul acesteia a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie =10 % (5% pt. IMM conf.art. 16 din Legea 346/2004) din valoarea fara TVA a contractului.-modul de constituire a garantie de buna executie, in conformitate cu prevederile art.90 din H.G. nr. 925/2006.-Garantia de buna executie se poate constitui sub forma deScrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante -completare formular nr. 14 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in original;saudepunere a unor sume innumerar la casieria autoritetii contractante, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 2 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in original.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 3 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in original.3.Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul constatator va fi eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantulare sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.4.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala va fieliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.5.CERTIFICAT de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare formular nr. 5 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in original.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare formular nr. 4 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in original.7.Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 9 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in originalPERSOANE CU FUNCTII DE DECIZIE din cadrul Autoritatii ContractanteComisia de evaluare : - Presedinte: Ing. Sirbu Laurentiu-Director general administrativ- Membrii : Prof. univ. dr. Victor Ploae- Facultatea de Stiinte EconomiceProf univ. dr. Popovici Veronica- Facultatea de Stiinte EconomiceProf. univ dr. CosmaEmil ?Facultatea de Stiinte EconomiceIng. Adela Niculescu- Biroul de Achizitii Publice- Membru de rezerva: Lector univ. dr. Ploae CatalinContractul de furnizareva fi semnat din partea autoritatii contractante, UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, de urmatoarele persoane: 1. RECTOR, Prof.univ.dr. VICTOR CIUPINA2.DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV, Ing. LAURENTIU SIRBU3. DIRECTOR ECONOMIC DELEGAT, Ec. MARIANA ATANASIE4. SEF SERV.JURIDIC SI CONTENCIOS, Cjr. LOREDANA DAN A. Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertuluide pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economicsi va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.B. Persoane juridice /fizice straineCertificate sau documente edificatoarecare sa dovedeasca forma de inregistrare , adresa si obiectul de activitate al operatorului economic.Operatorul economic va prezenta certificate sau documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare, adresa si obiectul de activitate.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani., 2.Dovada livrarilor de echipamente similare prin prezentarea a 1 (unu) sau cel mult 3(trei) contracte de furnizare echipamente similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 109747.00 lei., 3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., 4.Dovada calificarii personalului care participa la realizarea contractului, minim 2 persoane;
-1 persoana responsabila direct de indeplinirea contractului, care va fi conducatorul echipei;
-1 persoana specializata pentru operatiuni de instalare, configurare si service pentru echipamentele ce alcatuiescobiectul contractului;, 5.Mostre, descrieri si / sau fotografii / fise tehnice ale produsului ofertat. Certificat ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP, sau de la Autoritatea Contractantala cerere;tel/fax: 0241606446/0241606410
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 18:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer