Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente IT si licente


Detaliu pentru invitatia numarul 131807
Autoritate contractanta
Asociatia Centrul European de Resurse si Consultanta - Filiala Suceava
Cod de identificare fiscala: 18846640
Adresa: str. Luceafarului nr. 12, Bloc T62, Et. 1, Ap.7, Suceava
Telefon: 0728082100
Fax: 0230515488
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare echipamente IT si licente
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 30231200-9 - Echipament informatic (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare echipamente IT si licente: Sistem de calcul - 1 buc.Notebook- 2 buc.Camera video ? 1 buc.Videoproiector ? 1 buc.Licenta pentru program de prelucrare statistica - 1 buc.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 10.04.2008 17:13
Data limita de depunere a ofertelor: 21.04.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Universitatii, nr.19, Bl. B, ap.1, Suceava, cod 720 229
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.04.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Universitatii, nr.19, Bl. B, ap.1, Suceava, cod 720 229
Limba de redactare a ofertei: Bulgara
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor catre stat, inclusiv cele catre bugetul local, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator si Certificat de înregistrare, eliberate de catre ORC; Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse efectuate în ultimii 3 ani (formular nr. 12D), declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectia a muncii, cerinta minima: minim 5 contracte de achizitie publica derulate prin sistemul SEAP, cerinta minima: minim 3 contracte prin achizitie publica în cadrul proiectelor transfrontaliere.
Plata caietului de sarcini este de 30 RON, care pot fi achitati numerar la sediul autoritatii contractante sau prin ordin de plata în contul autoritatii contractante.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer