Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente IT si pachete software in cadrul proiectului ?Retea transnationala educationala privind orientarea, consilierea si practica pentru cariera, corelate cu piata muncii, in societatea cunoasterii? POSDRU 90/2.1/S/48816


Detaliu pentru invitatia numarul 328227
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE STUDII SI PROIECTARI ENERGETICE S.A.
Numar invitatie: 328227/31.05.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente IT si pachete softwarein cadrul proiectului?Retea transnationala educationala privind orientarea, consilierea si practica pentru cariera, corelate cu piata muncii, in societatea cunoasterii? POSDRU 90/2.1/S/48816
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE STUDII SI PROIECTARI ENERGETICE S.A.Cod fiscal: RO 8630885, Adresa: BDUL. LACUL TEI, NR. 1-3, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0212061080, Fax: 0212110594
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Lacul Tei nr. 1-3, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020371, telefon: +40 212061194, fax: +40 212110594, persoana de contact: Ana Tihanov, Corina Eftemi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC INSTITUTUL DE STUDII SI PROIECTARI ENERGETICE SA ? ISPE SA, Bd. Lacul Tei nr. 1-2, sector 2, Bucuresti, camera 1004-1006, etajul 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de consultanta si proiectare in inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente IT si pachete softwarein cadrul proiectului?Retea transnationala educationala privind orientarea, consilierea si practica pentru cariera, corelate cu piata muncii, in societatea cunoasterii? POSDRU 90/2.1/S/48816
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie tehnica de calcul, respectiv computere personale, server, computere portabile.Denumire contract: Furnizare echipamente IT si pachete softwarein cadrul proiectului?Retea transnationala educationala privind orientarea, consilierea si practica pentru cariera, corelate cu piata muncii, in societatea cunoasterii? POSDRU 90/2.1/S/48816Lot 1 Statie de calcul fixa tip ?CAD?/ 4 bucati - cod cpv 30213000-5Lot 2 Statie de calcul fixa tip ?OFFICE? + Adobe/ 3 bucati ? cod cpv 30213000-5Lot 3 Statie mobila ? prezentari lectii tip ?CAD? in sistem multimedia/ 1 bucata - cod cpv 30213100-6Lot 4 Statie mobila pentru prezentari info-publicitate / 1 bucata -cod cpv30213100-6Lot 5 Statie de calcul mobila / 1 bucata - cod cpv 30213100-6Lot 6 Statie de calcul mobila / 1 bucata - cod cpv 30213100-6Lot 7 Statie de calcul mobila / 2 bucati - cod cpv 30213100-6Lot 8 Echipament multifunctional monocrom, format A4 / 1 bucata- 30000000-9Lot 9 Echipament fotografic /1 bucata- cod cpv38650000-6Lot10 Ansamblu de echipamente fix videoproiectie/ 2 bucati - cod cpv38652120 ? 7; 38653400-1Lot11 Software in limba engleza pentru realizare ?i editare documente in format portabil, tip licentiere FPP/ 3buc- cod CPV 48000000- 8
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1-525 lei, fara TVA, Lot 2-189 lei, fara TVA, Lot 3-213 lei, fara TVA, Lot 4-261 lei, fara TVA, Lot5-100 lei, fara TVA, Lot6-146 lei, fara TVA, Lot7 -190 lei, fara TVA, Lot8-127 lei, fara TVA, Lot9-349 lei, fara TVA, Lotul 10 -243 lei, fara TVALotul 11 -152 lei, fara TVAModul de constituire a garantiei de participare: 1.Scrisoare de garantie bancara (Formularul 11- forma este orientativa)2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire3.ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; in contul: RO21 BRDE 450S V010 4336 4500 deschis la BRD GSG SMCC.4. in numerar la casieria autoritatii contractante ETAJ 9 Biroul Casierie sau la biroul Contabilitate etaj 9, intre orele 9.00-15.00 de luni pana vineri.Perioada de valabilitate: Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv60zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Pe garantia de participare se va specifica denumirea loturilor pentru care s-a constituit garantia de participare.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legiiin categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50 % din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului, in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA, prin retinere din facturile prezentate la plata de furnizor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr.1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr.2Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta Formularul nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original Formularul nr.4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr.34/2006 Formularul nr.13Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Presedinte Director General - Dr. ing. IoanDanGheorghiu- Director General Adjunct ? Dr. ing. Ovidiu Apostol- Director Divizia Energie Mediu ? Dr. ing. Carmencita Constantin- Director economic - Ec. Maria Pop Moldovan- Sef Serviciu Contractare Ofertare ? ing. Codruta DaianMembrii comisiei de evaluare: Ana Tihanov, Sanda Liana Cotescu, Vladimir Ionescu, Corina Eftemi.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.nr. 34/2006 Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in orginal/copie legalizata.Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine ? prezentare dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Media cifrei de afaceri a ofertantuluipe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010)trebuie sa fiecel putin egala cu bugetul alocat lotului multiplicata cu 2.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Ofertantul va prezenta certificatul de conformitate al produselor furnizate cu standardele europene - in copieCertificatul trebuie sa fie tradus autorizat, daca este in alta limba decat cea a procedurii.Calitatea produselor va trebui certificata prin prezentarea unei declaratii de conformitate si a unui certificat de calitate, intocmite conform reglementarilor internationale in acest domeniu.In cadrul propunerii tehnice se vor depune declaratiile de conformitate ale producatorului din care sa reiasa ca produsele corespund cerintelor Directivelor 89/336/EEC si 73/23/EEC. Echipamentele oferite vor fi conforme cu Directiva UE, nonROHAS.Produsele vor fi insotite de certificatul de garantie, declaratia de conformitate si certificatul de calitate., Ofertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor contracte de furnizari de produse in ultimii 3 aniOfertantul va prezenta cel putin un contract, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a livrat produse similare cu cele supuse achizitiei, conform cerintelor din Specificatiile tehnice descrise in caietul de sarcini ? cap. II, aferente lotului pentru care se depune oferta, cu urmatoarele valori: -26000 lei, fara TVA pentruLot 1-9400 lei, fara TVA pentru Lot 2-10600 lei, fara TVA pentruLot 3-13000 lei, fara TVA pentruLot 4-5000 lei, fara TVA pentruLot 5-7300 lei, fara TVA pentruLot 6-9500 lei, fara TVA pentruLot 7-6300 lei, fara TVA pentruLot 8-17400 lei, fara TVA pentruLot 9-12100 lei, fara TVA pentruLot 10- 7600 lei, fara TVA pentruLot 11Se va atasa o copie a contractului prezentat in lista serviciilor similare si a Procesului verbal de receptie/predare-primire. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent(standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi obtinuta de catre orice operator economic interesat de procedura in SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer