Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente IT :sistem monitorizare si vizualizareinterventii medicale;statie monitorizare centrala cu 8 periferice;server pentru sistem de centralizare, arhivare, vizualizare si raportare a datelor medicale; server pentru sistem de monitorizare


Detaliu pentru invitatia numarul 348309
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Numar invitatie: 348309/10.06.2013
Denumire contract: Furnizare echipamente IT : sistem monitorizare si vizualizareinterventii medicale;statie monitorizare centrala cu 8 periferice;server pentru sistem de centralizare, arhivare, vizualizare si raportare a datelor medicale; server pentru sistem de monitorizare, vizualizare, arhivare si transmiterea interventiilor medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Romania, cod postal: 700503, telefon: +40 232267601, fax: +40 232267601, persoana de contact: ANCA CIRSTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL Carol I nr.50 , Iasi, Romania, etaj 6, corp vechi, sala de raport
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente IT : sistem monitorizare si vizualizareinterventii medicale;statie monitorizare centrala cu 8 periferice;server pentru sistem de centralizare, arhivare, vizualizare si raportare a datelor medicale; server pentru sistem de monitorizare, vizualizare, arhivare si transmiterea interventiilor medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia reprezinta suportul fizic necesar instalarii software-ului de prelucrare a datelor si imaginilor medicale, a transmiterii acestora in sistem video, ca parte a proiectului cu finantare din fonduri nerambursabile.
II.1.6) CPV: 48821000-9 - Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in suma de 2870 RON si are termen de valabilitate 60 zile de la data termenului limita de primire a ofertelor. Se accepta constituirea garantiei in conf. cu art.86, al(1) din Hg 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instyrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in Original Formular 1. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul ofertantului sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii(facand dovada in acest sensprin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare) valoarea garantiei de participare se reduce cu 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.In cazul in care sunt ofertanti economici care doresc sa constituie garantia de participare in valuta echivalenta, echivalenta se va face la nivelul cursului de schimb pentru maximum 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic depune contestatie si ea este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare un cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art.278 indice 1, al(1), lit. , ,a" din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din pretul contractului si va fi constituita pana la data inceperii contractului. Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art.90 alin(1) din Hg 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 Formularele 4 si 52)Certificat de cazier fiscal pentru ofertant emis de catre autoritatile fiscale competente(Directia Generala a Finantelor Publice)in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.3)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006. Formular 6. Persoanele cu functii de raspundere din cadrul autoritatii contractante plus cele care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Tinica Grigore, Codreanu Lucia, Dabija Eduard, Amariei Liviu, Butnaru Gabriel, Farcasel Victor, Aprofirei Paul.4)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrative teritoriale pe raza careia isi are sediul social agentul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formularul 7.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Formular 10. Persoane juridice romane : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" si sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelorPersoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridica.Nota : ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 aniSe va prezenta o copie semnata, stampilata si cu mentiunea , , conform cu originalul" pe fiecare pagina2)Informatii generale.Se va completa modelul de formular nr. 8. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani in care ofertantul sa faca dovada experientei similare de livrare a unor produse din categoria celor solicitate in valoare de 287000 RON fara TVA pe ultimii 3 ani.Se va completa Formularul nr. 9.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezenta cel putin 1 contract/pv de receptie sau a unui numar max. 3 de contracte de livrare in valoare totala de 287000 RON fara TVAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer