Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente, mobilier si softwer, pentru proiectul ? Managementul integrat al siturilor ROSCI0085 Frumoasa si ROSPA0043 Frumoasa?, SMIS-CSNR 36409


Detaliu pentru invitatia numarul 342046
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Alba
Numar invitatie: 342046/25.01.2013
Denumire contract: Furnizare echipamente, mobilier si softwer, pentru proiectul ? Managementul integrat al siturilor ROSCI0085 Frumoasa si ROSPA0043 Frumoasa?, SMIS-CSNR 36409
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/ +40 258811982, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Alba, Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente, mobilier si softwer, pentru proiectul ? Managementul integrat al siturilor ROSCI0085 Frumoasa si ROSPA0043 Frumoasa?, SMIS-CSNR 36409
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipamente, mobilier si softwer, pentru proiectul? Managementul integrat al siturilor ROSCI0085 Frumoasa si ROSPA0043 Frumoasa?, SMIS ? CSNR 36409LOT 1 Obiectiv pentru imagini macro; LOT 2 Set echipamente agenti teren; LOT 3 Bocanci vara/iarna; LOT 4 Laptop+softwer;
II.1.6) CPV: 38651100-4 - Obiective pentru aparate de fotografiat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de : LOT 1 = 73; LOT 2 = 130; LOT 3 = 67; LOT 4 = 450;2.Termenul de valabilitate al garan?iei de participare va fi de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui conform tuturor op?iunilor art.86 din HG 925/2006Echivalenta pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerea oferelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formular 1 ? Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular 2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente la plata, a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si texelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006Se va completa Formular 5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoanele cu func?ie de decizie, din cadrulConsiliului Judetean Albasunt : Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean Alba, Cucui Alin Florin ? vicepresedinte, Roman Florin Claudiu ? vicepresedinte; Hurbean Mariana - Secretar al Judetului Alba; Marian Florin Aitai ? Director executiv; Dan Popescu ? Director executiv; Opruta Elena - Director executiv adjunct. Consilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur; Cenusa Marin; Chiriac Raul Dumitru; Cira Grigorescu Gabriel; Cojocaru Igor; Cretu Simion; Daramus Eugenia Marcela; Dirzu Ioan; Dragosin Petru Romi; Filipescu Cornel; Fulea Dumitru; Fulea Ioan; Florea Ioan; Hategan Marius Nicolae; Ivinis Gheorghe Ioan; Marincas Ion; Mihai Nicusor Mircea; Mocan Angelica Elisabeta; Morar Lucian Mihai; Narita Virgil Nicolae; Oltean Ioan; Pasca Cristian Dan; Popa Romul; Pusca Nicolae; Racuci Claudiu Vasile; Sandea Dorin Gheorghe; Simion Marcel; Stan Marcel Ioan; Tatar Virgil; Truta Nicolae; Cioanca Iuliana; Gaiseanu Dana; Hategan Paul; Bozdog Adela; Galac Vitan Camelia; Pohontu Sebastian. Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoana juridece/fizice romana1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1)Certificat constatator sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana.2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati 9adresa);d)structura actionariatuluie)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domenii de activitate secundare;h)situatia societatii (ex. daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa prezinte informatiile generale precum si declararea cifrei medii de afaceri, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012)Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular 6 ? Informatii generaleSe va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR (cursurile leu/orice alta valuta aferenta anilor 2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa declare principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular 8 ? declaratie privind principalele produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiariUltimii 3 ani se calculeaza raportat la termenul limita de depunere a oferteiSe va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR (cursurile leu/ orice alta valuta aferenta anilor 2010, 2011, 2012). Pentru 2013 ? cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare Nu se solicitaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2013 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer