Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU ANALIZA COMPLEXELOR MACROMOLECULARE LIPOPROTEICE


Detaliu pentru invitatia numarul 322247
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''
Numar invitatie: 322247/20.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU ANALIZA COMPLEXELOR MACROMOLECULARE LIPOPROTEICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''Cod fiscal: 4364268, Adresa: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Bucuresti, Telefon: 021.319.45.18, Fax: 021.319.45.19
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada B.P.Hasdeu nr. 8, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050568, telefon: +40 213194518, fax: +40 213194519, persoana de contact: UIP-CARDIOPRO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''Strada B.P.Hasdeu nr. 8, Sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU ANALIZA COMPLEXELOR MACROMOLECULARE LIPOPROTEICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE SISTEM DE ELECTROFOREZA, ANALIZOR IMAGINE (FLUORESCENTA, CHEMILUMINISCENTA)inclusiv instruire personal, livrare, transport, montaj, teste si punere in functiune, si service in perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 347, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.900 Lei, respectiv 3.450 Lei daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, caz in care Ofertantul va completa Formularul 4 (din Volumul III al documentatiei de atribuire). Valabilitatea garantiei va fi de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita - in forma unei scrisori de garantie prezentata in ORIGINAL (se completeaza Formularul 3) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau - prin OP confirmat de banca in original, in contul IBPC-NS (cod fiscal 4364268) RO85TREZ7055005XXX003950 deschis la Trezoreria Statului sector 5. Instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. In masura in care ofertantul depune o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, sau 5% in cazul in care ofertantul caruia i se va atribui contractul face dovada de IMM conform art 16, alin. 2 din Legea 346/2004, in max. 7 zile de la semnarea contractului sub forma unei scrisori de garantie bancara de buna executie (model inclus in Volumul ? Formulare), emisa in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, document care sa prevada ca plata garantiei va fi executata la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Scris. de gar. bancara de buna executie va deveni anexa la contract. In cazul in care contractantul este o asociere de mai multi op. economici, se va prezenta scris. de garantie bancara de buna exec. emisa in numele liderului asocierii. Aut. Contractanta va restitui gar. de buna executie in cel mult 14 zile de la data receptionarii tuturor bunurilor furnizate si instalate in cadrul contractului, inclusiv semnarea PV de punere in functiune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se completeaza Formular 5 - declaratie privind eligibilitatea, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie;
- Se completeaza Formular 6 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011 ;
- Se completeaza Formular 7 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ind. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006. (a se vedea Sectiunea VI.3) ALTE INFORMATII - Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie- Se completeaza Formular 8 - declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie;
- Se completeaza Formular 9 - Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document;
- Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta ? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document;Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), in copie conform cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest documentPersoane juridice /fizice straine: - Certificat de inregistrare - documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice ? traduse in limba romana si legalizate. In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular/document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de cel putin 690.000 Lei., Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani inclusiv contul de profit si pierdere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Unul sau mai multe contracte de livrare echipamente SISTEME DE ELECTROFOREZA, unul sau mai multe contracte de livrare echipamente ANALIZOR IMAGINE (FLUORESCENTA, CHEMILUMINISCENTA), in valoare cumulata de minim 340.000 Lei (fara TVA)., minim 1 persoana nominalizata de furnizor pentru montare, instalare si service in perioada de garantie pentru echipamentele ofertate, si care detine certificat de instruire care atesta instruirea si calificarea pentru instalare si service in conformitate cu standardele aplicabile pentru sistemele ofertate., Demonstrarea conformitatii privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului., In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii. Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului., In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizanduse in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru activitatile de comercializare, service, mentenanta, consultanta tehnica, pentru aparatura de cercetare in laborator. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare., Demonstrarea conformitatii privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN DESCARCARE DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer