Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente pentru ?Centru de informare turistica Fardea?


Detaliu pentru invitatia numarul 328769
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FIRDEA (PRIMARIA FARDEA)
Numar invitatie: 328769/06.06.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente pentru ?Centru de informare turistica Fardea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FIRDEA (PRIMARIA FARDEA)Cod fiscal: 4483846, Adresa: FIRDEA, Fardea, Telefon: 0256320793, Fax: 0256320793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna FIRDEA, localitatea Fardea, Str. Principala nr. 107, Romania, cod postal: 307165, telefon: +40 256320793, fax: +40 256320793, persoana de contact: MARIUS IZGHEREAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna FIRDEA, localitatea Fardea, Str. Principala nr. 107, Romania, cod postal: 307165, telefon: +40 256320793, fax: +40 256320793, persoana de contact: MARIUS IZGHEREAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente pentru ?Centru de informare turistica Fardea?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin contractul de fata se doreste furnizarea de echipamente pentru investitia ?Centru de informare turistica Fardea? conform Caietului de Sarcini ce face parte integranta din Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 479 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 3.600 leipentru LOTUL 1 si de 40 lei pentru LOTUL 2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Retineri din garantia de participare: conf. art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEIII din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011.Declaratieprivind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 3;In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania: se vor prezenta documete conform Art. 182din OUG nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG.34/2006, cu modificarile si completraile ulterioare.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011- Formularul 4;Certificate privind atestarea fiscalaPrezentare certficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal in original, in original/ copie legalizata / copie certificata in conformitate cu originalul, semnata si stampilata, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevedrerile art.69 indic.1 din OUG.34/2006- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011 ? Formular 16Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Lupulescu Samuel, Kiss Iosif, Amariuca Neamtu Doina, contabil, Persoanele care vor fi in comisia de evaluare.Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori.Cazier judiciarCazier judiciar al operatorului. Prezentarea cazierului judiciar in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.Cazier fiscalPrezentarea cazierului fiscal al societatii in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de participare cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 6;Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5;In cazul unei asocieri fiecareasociat trebuie sa prezinte acest formular.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.-Subcontractantii nu sunt obligati sa depuna aceste documente-In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.-Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original, copie legalizata a documentelor originale, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.-Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEIII din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011.Informatii privind asociereaIn cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei. Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa completeze un Acord de asociere (Formularul 11) in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Acordul de asociere in forma legalizata va fi solicitat la semnarea contractului.-Prezentare Imputernicire lider asociatieIn cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens.Acord de subcontractareInformatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, certificat constatator; subcontractantii trebuie sa faca dovada ca au in obiectul de activitate, specializarea in care urmeaza sa execute lucrarile / in cauza ? Formular 9. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePersoane juridice/fizice romane- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.- Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. Si completari ulterioare. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Nota: -Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.-Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Decl. privinf incadrarea in cat. IMM(dc. este cazul), Media Cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(mai putin anul in curs) sa fie cel putin egala cu 368.000 lei ? pentru LOTUL 1 si 3.500 lei pentru LOTUL 2Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului.Declaratie Informatii Generale Formularul 7, -Angajament ferm (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LOTUL 1: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Formularul 8Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani.Demonstrarea derularii in ultimii 3 ani a unor contracte de furnizare care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiie ? maxim 2 contracte similare de livrari efectuate, a caror valoare totala sa fie de minim 184.400 leiLOTUL 2: Demonstrarea derularii in ultimii 3 ani a: maxim 1 contract de servicii sililare celor supuse achizitiei ? a carui valoare totala sa fie de minim 2.000 leiLOTUL 1+LOTUL 2Formular experienta similara servicii ? Formular 17, 18Copie dupa partile relevante din Contract/ contracte de livrari nominalizate ca si experienta similara, continand valori, durata si obiectul contractului, beneficiari.Recomandarea din partea beneficiarului/ Certificare de buna livrare din partea beneficiarului, LOTUL 2: Se solicita: 1 specialist in realizarea de site-uri web-design, cu studii in domeniul informatica sau echivalent.LOTUL 1+ LOTUL 2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereLista personalului responsabil cu derularea contractului.CV format Europass, Contracte de munca /de prestari servicii inregistrate in conditiile legii/ Angajament de participare /sau copie dupa registrul Revisal; Diploma de studiu in domeniul informatica sau echivalent (lot2), Declaratie privind autoturismele, echipamentele etc. de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer