Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente si lucrari instalatii pentru realizare Climatizare si securizare camera de calcul si realizarea unei solutii complete de protectie din punct de vedere energetic (respectiv sistem de climatizare, sistem de alarma si securitate, genera


Detaliu pentru invitatia numarul 327771
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Biochimie al Academiei Romane
Numar invitatie: 327771/24.05.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente si lucrari instalatii pentru realizare Climatizare si securizare camera de calcul si realizarea unei solutii complete de protectie din punct de vedere energetic (respectiv sistem de climatizare, sistem de alarma si securitate, generator pentru datacenter si freezere, protectie generala la supratensiune si corectie factor de putere) in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul pr
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Biochimie al Academiei RomaneCod fiscal: 4183270, Adresa: Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti, Telefon: 021 2239069, Fax: 021 2239068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060031, telefon: +40 212239069, fax: +40 212239068, persoana de contact: Stefana-Maria Petrescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente si lucrari instalatii pentru realizare Climatizare si securizare camera de calcul si realizarea unei solutii complete de protectie din punct de vedere energetic (respectiv sistem de climatizare, sistem de alarma si securitate, generator pentru datacenter si freezere, protectie generala la supratensiune si corectie factor de putere) in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul pr
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta documentatie se refera la furnizare echipamente si lucrari instalatii pentru realizare Climatizare si securizare camera de calcul si realizarea unei solutii complete de protectie din punct de vedere energetic (respectiv sistem de climatizare, sistem de alarma si securitate, generator pentru datacenter si freezere, protectie generala la supratensiune si corectie factor de putere) in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul proteomicii biomedicale / PROCERA?, conform Caiet de Sarcini.
II.1.6) CPV: 42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 374, 272 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 7.000 lei.Pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM -formularul nr. 9. Acesta se depune scanat in SEAP la sectiunea documente de calificare si in original la sediul Autoritatii Contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei: - ordin de plata in contul Institutului de Biochimie, RO41TREZ 7065 005X XX00 9821 deschis la Trezoreria Sector 6 - Bucuresti. CF 4183270;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original.- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.- Orice alt instrument de garantare in conformitate cu art. 86 din HG. Nr 925/2006.Contestatorului caruia ii va fi respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278indice1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din H.G.nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de: 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%). Durata garantiei de buna executie a contractului este egala cu perioada dintre momentul semnarii contractului si momentul semnarii procesului verbal de receptie a produsului sau de instalare a acestuia daca este cazul, la care se adauga 15 zile. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se vor prezenta in format electronic (scanare dupa documentul original) in SEAP: - Formular 1 si 2- Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3, in format electronic (scanare dupa documentul original) in SEAP.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Stefana Maria Petrescu - Director, Ec. Spec. Virginia Doina Oprea - Contabil Sef, Dr. Norica Nichita - Director Adjunct Stiintific, Anca-Michaela Ionescu - Inginer si se regasesc enumerate si in anexa Formularului 3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va prezenta Formular 4 in format electronic (scanare dupa documentul original) in SEAP.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in SEAP, in format electronic (scanare dupa documentul original si dupa traducerea autorizata in limba romana). Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Se va prezenta in SEAP, in format electronic (scanare dupa documentul original) Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca: - documentul a fost emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;
- ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoanele juridice straine vor prezenta in format electronic (scanare dupa documentele originale) in SEAP, documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de: 600.000 lei fara TVA.Pentru conversia Leu/Euro se va folosi cursul mediu de referinta al B.N.R.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Se solicita experienta similara prin care ofertantul sa demonstreze ca a furnizat produse similare in valoare egala sau mai mare de 300.000 lei fara TVA.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare.In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza).In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer