Achizitie publica - Furnizare echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii
Detaliu pentru invitatia numarul 324497
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324497/19.04.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA DE STATISTICA SALAJCod fiscal: 4494632, Adresa: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR.12, Zalau, Telefon: 0260612420, Fax: 0260611690
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistemul statistic national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare de pe langa Biroul Electoral Judetean Salaj, respectiv: Statii de lucru(PC), Smart UPS, Imprimante laser A4 duplex, Multifunctionale laser A3/A4 duplex, Switch retea 24 porturi 10/100/1000, Kit de mentenanta scannere - inclusiv montaj, Servicii de realizare retea locala, Consumabile suplimentare imprimante si multifunctionale.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 393 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 1787 lei. Perioada de valabilitate: 30 zile de la data limita de primire a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(eligibilitate);? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006; Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrul DJS Salaj in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire in speta: Muresan Elena, Chete Ana Daniela, Sabau Marieta Luminita, Protopopu Luciana, Benta Erika, Hicea Doina Dorina? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru serviciile de realizare Statie de prelucrare: 1.experienta similara, respectiv minim un contract de realizare a unei retele localesi asistenta tehnica, in ultimii 5 ani si minim o recomandare;, 2.echipa tehnica de proiect informatic formata din : -1 expert ? Manager proiect: studii universitare in domeniul tehnic/asociat domeniu tehnic/management si 3 ani experienta ca manager de proiect.-2 specialisti.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare SEAP (site-ul www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 10:20