Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii de realizare a retelei statiei de centralizare si prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor Administratiei Publice Locale din data de 10 iunie 2012, inclusiv asistenta tehnica


Detaliu pentru invitatia numarul 324500
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANA DE STATISTICA SIBIU
Numar invitatie: 324500/19.04.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii de realizare a retelei statiei de centralizare si prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor Administratiei Publice Locale din data de 10 iunie 2012, inclusiv asistenta tehnica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA DE STATISTICA SIBIUCod fiscal: 4270767, Adresa: STRADA SOMESULUI NUMARUL 19, Sibiu, Telefon: +40 269213155, Fax: +40 269213155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistemul Statistic National)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii de realizare a retelei statiei de centralizare si prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor Administratiei Publice Locale din data de 10 iunie 2012, inclusiv asistenta tehnica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii de realizare a retelei statiei de centralizare si prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor Administratiei Publice Locale din data de 10 iunie 2012, inclusiv asistenta tehnica
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 525 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1800 lei.Perioada de valabilitate este de 30 zile, de la data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(eligibilitate);? declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;? declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006; Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrul DJS SIBIU in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire in speta: Bolos Liviu, Barb Augustin Ioan, Barbat Maria, Greavu Simona, Turoiu Ioan Daniel? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Certificat de atestare fiscala eliberat de Minister Finantelor, Ag. Nat.Adm.Fiscala, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? Certificat fiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Certificat constatator emis de oficiul Registrul ComertuluiCertificatul se va prezenta in original / copie legalizata / xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru serviciile de realizare Statie de prelucrare: 1. experienta similara, respectiv minim un contract de realizare a unei retele locale si asistenta tehnicain ultimii 5 ani si minim o recomandare.2. echipa tehnica de proiect informatic formata din: - 1 expert-Manager proiect: studii universitare in domeniul tehnic/asociat domeniu tehnic/ management si 3 ani experienta ca manager de proiect- 2 specialisti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer