Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente tehnice si IT dotare Camin Cultural si Centru after-school


Detaliu pentru invitatia numarul 296133
Autoritate contractanta
COMUNA VANATORI (PRIMARIA VANATORI)
Cod de identificare fiscala: 5870832
Adresa: COM. VANATORI, JUD. MEHEDINTI, Vanatori
Telefon: 0252-391049
Fax: 0252-391049
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare echipamente tehnice si IT dotare Camin Cultural si Centru after-school
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 32330000-5 - Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare echipamente tehnice si IT pentru dotare Camin Cultural si Centru after-school
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.05.2011 09:46
Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Vanatori, com. Vanatori, jud. Mehedinti
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Vanatori, com. Vanatori, jud. Mehedinti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 63, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie eligibilitate, declaratie neincadrare in art. 181, certificat participare la licitatie cu oferta independenta, certificate atestare fiscala, certificat constator ORC, bilant contabil 2010, media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani cel putin egala cu valoarea estimata, un contract furnizare similar insotit de receptie si recomandare, declaratie personal, acord subcontractare/asociere (daca este cazul), certificat ISO 9001 sau echivalent.
SEAP.Garantie participare: 1200 leiGarantie de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie al bunurilor furnizate
30
Descriere: Punctajul pentrutermenul de garantie al bunurilor furnizate
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer