Achizitie publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE TIP FEDR pentru proiectul cu titlul: ?Dezvoltarea de programe de formare specifice pentru cresterea incluziunii sociale in scopul imbunatatirii accesului pe piata muncii?, implementat in cadrul UNIVERSITATII ?1 Decembrie 1918? Alba I
Detaliu pentru invitatia numarul 326419
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326419/11.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE TIP FEDR pentru proiectul cu titlul: ?Dezvoltarea de programe de formare specifice pentru cresterea incluziunii sociale in scopul imbunatatirii accesului pe piata muncii?, implementat in cadrul UNIVERSITATII ?1 Decembrie 1918? Alba Iulia ? CONTRACT POSDRU/96/6.2/S/49743
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea 1 Decembrie 1918 Alba IuliaCod fiscal: 5665935, Adresa: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Alba Iulia, Telefon: 0258810861, Fax: 0258810861
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Nicolae Iorga, nr. 15-17 (la REGISTRATURA), Alba Iulia, Romania, cod postal: 510009, telefon: +40 258810861, fax: +40 258810861, persoana de contact: Biroul de Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia - la Palatul Apor, str. G. Bethlen, nr. 5, localitatea Alba Iulia, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE TIP FEDR pentru proiectul cu titlul: ?Dezvoltarea de programe de formare specifice pentru cresterea incluziunii sociale in scopul imbunatatirii accesului pe piata muncii?, implementat in cadrul UNIVERSITATII ?1 Decembrie 1918? Alba Iulia ? CONTRACT POSDRU/96/6.2/S/49743
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru desfa?urarea activita?ilor de implementare a proiectului cu titlul: ?Dezvoltarea de programe de formare specifice pentru cresterea incluziunii sociale in scopul imbunatatirii accesului pe piata muncii? CONTRACT POSDRU/96/6.2/S/49743 este necesara achizi?ionarea urmatoarelor echipamente de tip FEDR: - Calculator desktop cu soft aferent (60 buc.)- Laptop (7 buc.)- Tabla inteligenta (2 buc.)- Tableta grafica (2 buc.)- Videoproiector (6 buc.)- Echipament multifunctional (7 buc.)- Tabla alba metalica (2 buc)
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 454, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 9.000 Lei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare : Modul de constituire a garantiei pentru participare se exprima in LEI si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform formular nr. 11), care se prezinta in original;b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;c) Ordin de plata sau fila CEC in contul autoritatii contractante, confirmate de banca emitenta;CONT: RO88TREZ0025005XXX000146COD FISCAL: 5665935Trezoreria Alba IuliaGarantia de participare se prezinta in original.- Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertei.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care un ofertant depune contestatie, iar CNSC respinge contestatia, acestuia i se va retine suma in raport cu valoarea estimata, conform art. 278, indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie : - Se face prin instrument de garantare emis in conditiile legii emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original si devine anexa la contract.- Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din valoarea facturilor. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea - Se va prezenta completat Formularul 1 din Sectiunea ?Formulare si Modele?.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea oferantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Se va prezenta completat Formularul 2 din sectiunea ?Formulare si Modele?. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea oferantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidatcatre statul in care este inregistrat ofertantul. Din certificatele de atestare fiscala trebuie sa rezulte faptul ca la data scadentei de plata anterioara deschiderii ofertelor(25 ale lunii anterioare lunii in care se deschid ofertele) ofertantul nu are obligatii exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Cerinta nr. 4: Declaratie privind conflictul de interese, conf. preved. art.691 din OUG nr.34/2006 (Formular3 din sectiunea "Formulare si modele")Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 4 din Sectiunea ?Formulare si Modele?.In conformitate cu art. 46 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 6: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conf. Ordinului presedintelui Autoritatii pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice Nr. 314/2010 (Formular 5)Cerinta nr. 7: Declaratie privind conflictul de interese conf. preved. art. 14 si 15din OUG nr. 66/2011, conf. Formular 11 din sectiunea "Formulare si modele". Ofertantul si dupa caz subcontractantul, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere sub sanctiunile aplicabile faptei de fals in acte publice, ca reprezentantul sau legal si angajatii sai nu sunt in conflict de interese, conform prevederilor art.14 si 15 din ORDONANTA DE URGENTA nr. 66 din 29 iunie 2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora, in cadrul procedurii de achizitie publica.ATENTIE: Neindeplinirea a cel putin unuia din criteriile de mai sus va conduce in mod automat la excluderea ofertantului. Documentele privind situatia personala a ofertantului vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se potprezenta si orice alte acte doveditoare/edificatoare (certificate) echivalente emise de autoritati competente din tara de origine a ofertantului, in conditiile art. 182 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul/documentele in original sau copie legalizata. In cazul in care acesta nu se va conforma, acesta va fi respins din procedura de achizitie.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. In situatia in care codul CAEN din certificatul constatator nu corespunde cu obiectul contractului de achizitie ce urmeaza sa fie atribuit, ofertantul va fi exclus din procedura.Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare si se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. In cazul in care acesta nu se va conforma, acesta va fi respins din procedura de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 2 x Ve / Lot sau 2 x Ve / Lot-urile ofertate (in cazulin care ofertantul depune oferta pentru mai multe sau pe toate loturile) in Lei SAU echivalentul in Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta similara prin una sau maxim 2 referinte privind livrarea de produse. Referintele admise trebuiesc confirmate prin prezentarea unor recomandari si a unor certificate/documente din care sa rezulte ca produsele s-aulivrat in ultimii 3 ani si a caror valoare total cumulata a fost cel putin egala cu valoarea estimata pe lot sau pe loturile ofertate, in situatia in care ofertantul depune oferta pe mai multe lot-uri sau pe toate lot-urile achizitiei (in Lei sau echivalentul in Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei)., Cerinta nr. 2: Informatii privind subcontractantii Sistem de Management al Calitatii ISO 9001:2008 SAU echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru fiecare produs i se va calcula un punctaj financiar Pfiastfel: ofertantul cu cel mai scazut pret pentru un anumit produs va obtine 60 de puncte iar pentru ceilalti punctajul se va calcula proportional
Performanta tehnica
40
Descriere: Subfactori: LOT 1 si 2: CPU, motherboard, placa video, memoria RAM, HDD, optical drive, monitor; LOT 3: interactivitatea multitouch ?i multiuser, diagonala, facilitati, software inclus, accesorii incluse, accesorii optionale; LOT 4. CPU, interfete, display, spatiu de stocare; LOT 5: luminozitate, durata de viata lampa, rezolutie suportata, distanta de proiectie; LOT 6: functii disponibile, dotari, performante; LOT 7: Indeplinirea cerintelor de dimensiune si antireflectorizante asigura 30 de puncte. Se vor acorda 10 puncte pentru eventuale dotari suplimentare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP, atasat la prezenta invitatie, sau de pe site-ul: www.uab.ro, la sect. informare-publica, Licitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 14:40