Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE TIP FEDR pentru proiectul cu titlul: ?Stagiile de pregatire practica la agentii economici ? o poarta de acces pe piata muncii?, beneficiar: Universitatea ?1 Decembrie 1918?Alba Iulia, Contract nr. POSDRU/109/2.1/G/81578


Detaliu pentru invitatia numarul 347840
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Numar invitatie: 347840/31.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE TIP FEDR pentru proiectul cu titlul: ?Stagiile de pregatire practica la agentii economici ? o poarta de acces pe piata muncii?, beneficiar: Universitatea ?1 Decembrie 1918?Alba Iulia, Contract nr. POSDRU/109/2.1/G/81578
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea 1 Decembrie 1918 Alba IuliaCod fiscal: 5665935, Adresa: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Alba Iulia, Telefon: 0258810861, Fax: 0258810861
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Nicolae Iorga, nr. 15-17 (la REGISTRATURA), Alba Iulia, Romania, cod postal: 510009, telefon: +40 258810861, fax: +40 258810861, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia - la palatul Apor, str. G. bethlen, nr. 5, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE TIP FEDR pentru proiectul cu titlul: ?Stagiile de pregatire practica la agentii economici ? o poarta de acces pe piata muncii?, beneficiar: Universitatea ?1 Decembrie 1918?Alba Iulia, Contract nr. POSDRU/109/2.1/G/81578
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru desfa?urarea activita?ilor de implementare a proiectului cu titlul: ?Stagiile de pregatire practica la agentii economici ? o poarta de acces pe piata muncii?, contract nr. POSDRU/109/2.1/G/81578este necesara achizi?ionarea urmatoarelor echipamente de tip FEDR: Kit de instruire /experimentare pentru sisteme embeded si reconfigurabile(1buc), Sistem modular de instruire-experimentare in domeniul electronicii aplicate si tehnologiei informatiei (achizitii de date, procesare si transmisie date in domeniul biomedical)(1buc), Stand de instruire practicapentru achizitii de date si modelare 3D(1buc), Pachet modular de instruire practica pentru electronica aplicata(1buc), Laptop(2buc), Tableta(3buc), Videoproiectoare(7buc), Hard-disc extern(7buc), Masina spiralat(1buc), Masina tocat hartie(1buc), Netbook(3buc)
II.1.6) CPV: 39162200-7 - Materiale si echipamente de pregatire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in in conformitate cu cele precizate in anexa loturi, se exprima in LEI sau EURO la cursul BNR inregistrat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, si poate fi constituita in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante(conf. form. nr.11), care se prezinta in original;b)printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prezinta in original;c)Ordin de plata sau fila CEC in contul autoritatii contractante, confirmate de banca emitenta;CONT: RO88TREZ0025005XXX000146 COD FISCAL: 5665935 Trezoreria Alba Iulia. Garantia de participare se prezinta in original.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garan. de part. pana la data si ora deschiderii ofertei.Perioada de valab. a garan. de part. trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.Ofertantul pierde garan. de part. in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.;Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab. a of.;Garan. de part., const. de ofertanti, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul desemnat castigator, dar nu mai mult de 3 zile zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care un ofertant depune contestatie, iar CNSC respinge contestatia, acestuia i se va retine suma in raport cu valoarea estimata, conform art. 278, indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa.Pentru I.M.M.-uri se va plati doar 50% din valoarea garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind eligibilitatea - Se va prezenta completat Formularul 1 din Sectiunea ?Formulare si Modele?.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea oferantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Se va prezenta completat Formularul 2 din sectiunea ?Formulare si Modele?. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea oferantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3. Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidatcatre statul in care este inregistrat ofertantul - Din certificatele de atestare fiscala trebuie sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de de punere a ofertelor.Cerinta nr. 4. Declaratie privind conflictul de interese, conf. preved. art. 69 indice din OUG nr. 34/2006 - Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese, conform Formular nr. 3 din Sectiunea ?Formulare si Modele?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Prof. univ. dr. Breaz Valer-Daniel ? RectorProf. univ. dr. ing. Moise Ioan Achim - ProrectorConf. univ. dr. Lucia Cabulea - ProrectorEc. dr. Vasile-Lucian Gaban ? Director general administrativIng. Gavril Traxler - Director adj. administrativIn situatia in care exista persoane aflate in conflict de interese conform prevederilor art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va fi exclus din procedura. Aceasta conditie de calificare este valabila si pentru Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator.Cerinta nr. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 4 din Sectiunea ?Formulare si Modele?.In conformitate cu art. 46 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conf. Ordinului presedintelui Autoritatii pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice Nr. 314/2010 - Se va prezenta completat Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare si Modele. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului - Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. In situatia in care codul CAEN din certificatul constatator nu corespunde cu obiectul contractului de achizitie ce urmeaza sa fie atribuit, ofertantul va fi exclus din procedura.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. In cazul in care acesta nu se va conforma, acesta va fi respins din procedura de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motiveobiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta similara prin una sau maxim 2 referinte privind livrarea de produse. Referintele admise trebuiesc confirmate prin prezentarea unor recomandari si a unor certificate/ documente din care sa rezulte ca produsele s-aulivrat in ultimii 3 ani si a caror valoare total cumulata a fost cel putin egala cu valoarea estimata pe fiecare lot in parte (LOT1. 27000 Lei; LOT2. 36000 Lei; LOT3. 22500 Lei; LOT4. 20854 Lei; LOT5. 8000 Lei; LOT6. 9000 Lei; LOT7. 16100 Lei; LOT8. 4900 Lei; LOT9. 250 Lei; LOT10. 3600 Lei) a achizitiei in Lei sau echivalentul in Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei. Sistem de Management al Calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru fiecare lot i se va calcula, pentu fiecare ofertant j, un punctaj financiar Pfijastfel: ofertantul cu cel mai scazut pret(pret_mini) va obtine 70 de puncte iar pentru ceilalti punctajul se va calcula proportional, conform formulei de calcul prezentata in Caietul de sarcini atasat la prezenta.
Performanta tehnica
30
Descriere: Punctaj lot i al ofertei j conf. CS. In lotul i, fiecare componenta k are un punctaj tehnic Ptik, conform CS.Factorii de evaluare ai perf. tehn. lot i (alaturat- punctaj max. comp. lot i descris in CS): LOT1: Interf-8 GPS-6 Soft calitate-4 Modul achizitii-8 Soft bio-4;LOT2: Placa de baza-3 ECG-3 EMG-2 FEG-2 EOG- 2 Ventilatie-2 Pulsmetru-1 Sange-2 Fotopethysmograma-2 Impedanta-1 Interf-2 Dezvoltare-1 Modul energie-1 Evenimente-1 Parametrii gaze-1 Parametrii radiologici-1 WIFI Xbee-1 Accesorii-2;LOT3: Server-10 Ochelari 3D-2 Ecran-2 Sunet-6 DLP3D-10 ;LOT4: Osciloscop-5 Multimetru-2 Sursa-3 Statie AN-2 Master-5 Kit prof-2 Statie D-4 Generator-3 Autotrafo-2 Trusa-2;LOT5: CPU-7 Motherboard-7 Video-3 RAM-4 HDD-4Drive-2 Monitor-3;LOT6: CPU-3 Interfete-7 Dispay-12 Stocare-3 Facilitati-5;LOT7: Luminozitate-5 Lampa-15 Rezolutie-7 Proiectie- 3;LOT8: Capacitate-15 Viteza-3 Buffer-3 Interfata-3 Format-3 Facilitati-3;LOT9: Cerinte minime-30;LOT10: CPU-7 Motherboard-7 Video-4 RAM-5 HDD-4 Monitor-3;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer