Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Eecograf de inalta rezolutie pentru blocul operator


Detaliu pentru invitatia numarul 353770
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Numar invitatie: 353770/16.09.2013
Denumire contract: Furnizare Eecograf de inalta rezolutie pentru blocul operator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL CLINIC FUNDENICod fiscal: RO 4204003, Adresa: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.317.21.94, Fax: 021.318.04.44
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322, telefon: +40 213114648, fax: +40 213184404, persoana de contact: Teodor Timariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul Clinic Fundeni Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322, telefon: +40 213114648, fax: +40 213184404,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Eecograf de inalta rezolutie pentru blocul operator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ecograf de inalta rezolutie pentru blocul operator, inclusiv montaj, testare, punere in functiune echipament, instruire personal si service in garantie.
II.1.6) CPV: 33112000-8 - Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 434, 150.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.680 Lei, respectiv 4.340 Lei daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, caz in care Ofertantul va completa Formularul 4 (din Volumul III al documentatiei de atribuire).Valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare se exprima in Lei si va fi constituita?in forma unei scrisori de garantie prezentata in ORIGINAL (se completeaza Formularul 3) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau?prin OP confirmat de banca in original, in contul INSTITUTULUI CLINIC FUNDENI (cod fiscal 4204003)IBAN: RO79TREZ7025005XXX000170 deschis la TREZORERIA SECTOR 2.In cazul constituirii garantiei in forma unei scrisori de garantie in Euro sau alta moneda, echivalenta in Lei se va face la cursul BNR al respectivei valute din data publicarii Invitatiei de participare in SEAP Constituirea garantiei de participare prin OP in alta moneda decat Lei, in contul de Trezorerie nu este posibila.Instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.In masura in care ofertantul depune o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului. In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de buna executiei se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat?se va completa Formularul 18. Aceasta se constituie in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti si se restituie prestatorului in cel mult 14 zile de la data achitarii facturii finale, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: -Se completeaza Formular 5-declaratie privind eligibilitatea, in original.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181/OUG34/2006: -Se completeaza Formular 6-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 lit.a), c1) si d)din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006: -Se completeaza Formular 7-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006.ALTE INFORMATII-Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Dr.Orban Carmen-Manager;
-Dr.Tanase Alina-Daniela-Director Medical;
-Ec.Grigore Emilia- Dir.Fin.Cont.;
-As.Med.Mocanu Oana Otilia-Director Ingrijiri;
-Prof.Dr.Popescu Irinel-Director Proiect CEMT;
-Dr.Dima Simona Olimpia-Coordonator Cercetare;
-Dr.Mugur Grasu-Ec.Parvulescu Adrian-Sef Serv.Achizitii Publice;
-Ing.Sandu Andreea-Sef Serv.Aprovizionare-Ec.Stoica Florica-Serv.Achizitii;
-Ec.Mandrescu Radu-Serv.Achizitii.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: -Se completeaza Formular 8-declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia.Declaratie pe propria raspundere: -Se completeaza Formular 9-Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr.314/2010.Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: -Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul;
-Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta?fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris in obiectul de activitate si obiectul contractului care se atribuie.Datele inscrise in documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in copie conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.Persoane juridice/fizice straine: -Certificat de inregistrare-documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris in obiectul de activitate si obiectul contractului care se atribuie?traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie de cel putin 868000 Lei, Bilanturi contabile, inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata(sau echivalent pentru persoanele nerezidente), sau orice alte documente doveditoare a cerintelor solicitate aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani cel putin un echipament similar.Se vor completa Formularele 11 si 11A cu principalele livrari de echipamente similare din ultimii trei ani, relevante pentru contractul ce urmeaza sa fie atribuit.In cazul participarii in asociere in cadrul contractului/contractelor declarate ca experienta similara, ofertantul va mentiona procentul din valoarea contractului indeplinit de acesta in cadrul contractului.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu aferent anilor 2010, 2011 si 2012 comunicat de Banca Nationala a Romaniei;
-certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme livrarea de echipamente similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 430.000 lei (fara TVA).In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., -Certificate de conformitate a produselor ofertate privind cerintele directivelor si standardelor precizate in caietul de sarcini, -minim 1 persoana nominalizata de furnizor pentru montare, instalare si service in perioada de garantie pentru echipamentele ofertate.Se va prezenta o declaratie cuprinzand personalul considerat a fi necesar, in care se vor mentiona explicit numele persoanei/lor care vor asigura instalarea si instruirea personalului AC, precum si service in perioada de garantie pentru produsele ofertate. De asemenea, declaratia trebuie sa contina confirmarea ofertantului ca personalul nominalizat este instruit si calificat in conformitate cu standardele aplicabile pentru echipamente similare cu cele ce fac obiectul achizitiei;
-declaratii de disponibilitate pentru fiecare persoana nominalizata pentru indeplinirea sarcinilor din contract, In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii.-Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului-Ofertantul-lider va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract., In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizanduse in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare.Declaratie conform model-Formular 15 din Volumul III, la care va anexa lista cuprinzand subcontractantii(conform Formular 15A) Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001(sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii.Nu se accepta ca la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ofertantul sa fie in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer