Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE EIP


Detaliu pentru invitatia numarul 313511
Autoritate contractanta
CONPET SA PLOIESTI
Cod de identificare fiscala: RO 1350020
Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti
Telefon: 0244/401360
Fax: 0244/402304
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: FURNIZARE EIP
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare Echipament individual de protectie, lotizat: L1= 896 buc haina vatuita, L2= 648 buc ansamblu ploaie+48 buc bluzon ploaie si L3= 174 buc. vesta reflectorizanta.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.09.2011 12:21
Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Rezervoarelor nr.8 Ploiesti, serv. Structura de securitate, corp A, demisol, L-J-8.15-16.00 si V-08.15-13.00
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 187, 642 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Docum. din care sa rezulte ca of. nu se incadreaza in nici una din sit. prevaz. la art. 180, 181 din OUG 34/2006, Certif.constat priv. indepl oblig.exigibile de plata a imp.si taxelor la bugetul cons.de stat si la bugetele locale; Declar priv.calitatea de particip.la procedura; Certif.unic de inregistrare, Certif.constatator emis de ORCCifra medie de afaceri pe 3 ani de min.: L1= 256256 lei, L2= 92928 lei, L3= 26100 lei. Bilanturile contabile la 2009/2010, vizate si inregistrate. Declar.privind lista princip livrari in ultimii 3 ani. Of.va prezenta un contract din utlimii 3 ani, cu obiect asemanator si cu o valoare de minim: L1=38438 lei, L2= 13939 lei, L3= 3915 lei. Copia contractului prezentat ca experienta similara, recomandare din partea beneficiarului contractului. Lista cu subcontractantii. Certificat ISO 9001:2008sau echivalent.
SEAP, Garantia de participare: L1=2500 lei; L2=900 lei; L3=250 lei; garantia de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer