Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare energie electrica


Detaliu pentru invitatia numarul 342800
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC "Sfantul Dimitrie" Targu Neamt
Numar invitatie: 342800/18.02.2013
Denumire contract: Furnizare energie electrica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC "Sfantul Dimitrie" Targu NeamtCod fiscal: 2614341, Adresa: STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Targu Neamt, Telefon: +40 233790824, Fax: +40 233790933
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Targu Neamt, Romania, cod postal: 615200, telefon: +40 233790824, fax: +40 233790933, persoana de contact: Birou tehnic, Comp.achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Orasenesc "Sfantul Dimitrie" Tg.Neamt, sala de sedinte, STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Targu Neamt,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare energie electrica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare energie electrica conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 447, 030 - 546, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 10900 leiin suma fixa ce nu depaseste 2% din valoarea estimata .Garantia de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin virament bancar cont: RO86TREZ4935006XXX002476 , Trezoreria or. Tg.Neamt, cod fiscal 2614341 In cazul respingerii de catre CNSC a unei eventuale contestatii formulate de catre un ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art 278 ^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelugita in mod corespunzator.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pt operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta): data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente valabila pe perioada desfasurarii contractului plus inca 60 de zile.Garantia de buna executie poate fi constituita prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG.34/2006, formular 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006, formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 din OUG.34/2006, formular 3, manager- dr.Apostoae Florin-Ionut, dir.medical -dr.Cozma Gabriela, dir.fin cont.-ec.Humulescu Doina , ing.Georgescu Lucian NicusorMembri comisie de evaluare: ec.Cristescu Ioan ?C.F.P, ing Popescu Gabriel- sef birou tehnic, ing. Rusu Constantin- operator R.S.T.V.I., jr.Gavril Mia- consilierjuridic, secretar: Titei Georgeta-comp.achizitii publice, membru supleant: jr. Dunca Georgiana-Serviciul Informatica, Evaluare si Statistica Medicala-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin ANRMAP Nr. 314 /2010).formular 4.-Certificat de atestare fiscala privindachitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleSe prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de autoritatealocala pe raza careia operatorul economic are sediul principal, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se va prezenta in copie conform cu originalul , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.-Licenta pentru furnizarea energiei electrice eliberata de ANRE.Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pentru ultimii trei ani de activitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani in baza unui contract/-e de furnizare, -Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreminimun client beneficiar (dela unitatile enumerate in declaratia privind lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani) , in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006 Certificat ISO 9001 sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, seaccepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer