Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare energie electrica


Detaliu pentru invitatia numarul 356362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CASA DE CULTURA A STUDENTILOR IASI
Numar invitatie: 356362/06.12.2013
Denumire contract: Furnizare energie electrica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA DE CULTURA A STUDENTILOR IASICod fiscal: 4540798, Adresa: IASI , STR VASILE CONTA NR 30, Iasi, Telefon: +40 0232276240/+40 0232212632, Fax: +40 0232212632
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IASI , STR VASILE CONTA NR 30, Iasi, Romania, cod postal: 700106, telefon: +40 0232276240/+40 0232410615, fax: +40 0232276240, persoana de contact: Iolanda Savin.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IASI , STR VASILE CONTA NR 30, Iasi, Romania, cod postal: 700106, sediul Casei de Cultura a Studentilor Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare energie electrica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare energie electrica, conform sectiunii "Caiet de sarcini". Valoarea estimata minima, reprezentand valoarea estimata pentru perioada 01.01.2014-31.12.2014 (valoare pentru care se depun ofertele) este de 178.152 lei.Valoarea estimata totala care include si eventualele suplimentari pana la 30 aprilie 2015 este de 237.536 lei.Optiuni: conf. art. 6 alin (3 )din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 152 - 237, 536 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare la procedura: 3563.04 lei. Garantia de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin virament bancar cont: RO97 TREZ 4065 003X XX00 0256, Trezoreria Iasi, cod fiscal 4540798. In cazul respingerii de catre CNSC a unei eventuale contestatii formulate de catre un ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278 ^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelugita in mod corespunzator. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pt operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta): data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului valabila pe perioada desfasurarii contractului. Garantia de buna executie poate fi constituita prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG.34/2006, formular 1 - in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006, formular 2 - in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 din OUG.34/2006, formular 3, - in original; Personal de conducere: Director - Adrian Constantin Caliman, Director Adjunct - Gabriel Vasile Harabagiu, Contabil Sef - Elena Servitoru, Economist - Veronica Condurache - cu atributii privind controlul financiar preventiv in Casa de Cultura a Studentilor Iasi. Membri comisie de evaluare: Iolanda Savin, Elena Servitoru, Marian Nastase, Ioan Stirbets, Gabriel Vasile Harabagiu.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin ANRMAP Nr. 314 /2010), formular 4 - in original;5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte ca ofertatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;NOTA: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG. nr. 925/2006 - Formular 13 + Anexa - in original.6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de autoritatea locala pe raza careia operatorul economic are sediul principal, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se va prezenta in copie conform cu originalul , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.2. Licenta pentru furnizarea energiei electrice eliberata de ANRE.Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generale Informatii privnd cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani - Formular nr. 5 - in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Cerinta nr.2 Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM - daca este cazul Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM conform Formular 6 - in original - Nota: In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 6.Cerinta nr. 3 Bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, in copie semnate "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Formular 7 - in original- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta 2 - Declaratie pe propria raspundere cu privire la resursele tehnice - care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de furnizare - conform formular nr. 9 - in original Sistemul de management al calitatii ISO9001 sau echivalent; Se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", inconformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2013 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer