Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare energie electrica la S.C. Agropiete S.A. Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 335373
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGROPIETE S.A.
Numar invitatie: 335373/13.09.2012
Denumire contract: Furnizare energie electrica la S.C. Agropiete S.A. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGROPIETE S.A.Cod fiscal: RO 18632522, Adresa: Tulcea, str.Slt.Gavrilov Corneliu, nr.91, Tulcea, Telefon: 0240514238, Fax: 0240514238
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tulcea, str.Slt.Gavrilov Corneliu, nr.91, Tulcea, Romania, cod postal: 820119, telefon: +40 240514238, fax: +40 240514238, persoana de contact: Radu Lucian Ionel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tulcea, str.Slt.Gavrilov Corneliu, nr.91, Tulcea, Romania, cod postal: 820119, telefon: +40 240514238, fax: +40 240514238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii administrare piete agroalimentare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare energie electrica la S.C. Agropiete S.A. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune cumpararea de energie electrica de pe piata libera, in cantitate aproximata de 750MWh/an (JT).
II.1.6) CPV: 09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 375, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da- Ofertantul va constitui o garantie de participare in valoare de 7.000, 00 lei(RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante, acesta va fi emis in conformitate cu prevederile art.86 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- prezentat in original (model Formular 2 din sect. formulare).Garantia de participare se retine in situatiile prevazute la art.87, alin.(1) din HG.925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca aceasta va fi respinsa de CNSC, se vor aplica prevederiile art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform art.88 din HG.925/2006.Forma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO31BRDE370SV08956893700- BRD Tulcea sau in contul RO67BTRL03701202T00943xx- Banca Transilvania Tulcea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA sise va constitui prin: - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in original, sau- Retineri succesive, in procent de 8% din sumele datorate pentru facturile emise lunar.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului conform prevederilor art.90, alin.(3) din HG 925/2006, astfel cum a fost modificat prin HG 1045 /2011 .Returnarea garantiei de buna executie se va face cu respectarea art.92, alin.(4) din HG 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.In cazul ag.econ. IMM-uri conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare si garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sasolicite informatii directe de la autoritatile competente.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180. si la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.III.2.1.a) 1. Prezentare Formular6- declaratie privind eligibilitatea (ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006). Cerinta obligatorie si in cazul sustinatorului(ilor), sau/si asociatului(ilor).III.2.1.a)2. Prezentare Formular 7- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006.III.2.1.a) 3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.III.2.1.a) 4. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice, in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acestedocumente.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile.III.2.1.a) 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006. Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator. (Formularul 8).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, implicate in desfasurarea procedurii, conform si in sensul art.69¹ sunt: Stoica Mihail, Horobet Nina, Constantinescu Emil, Gaidanut Raluca, Pascale Rodica, Mihai Veronica, Grigore Elena, Pana Liliana, Radu Lucian Ionel, Micu Camelia Doina, Stanescu Maria.III.2.1.a) 6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010. (Formularul 9). Persoane juridice/fizice romaneSe vor prezenta: I. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului achizitiei, precum si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura de insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata .II. Licenta de furnizare a energiei electrice, emisa de ANRE, valabila la data depunerii ofertelor, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.III.Operatorul economic ( lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completeze : Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentare Formular 10.Persoane fizice/juridice straineSe vor prezenta: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului procedurii;Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii/companiei la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei din Romania in vigoare.In cazul in care un ofertant persoana juridica straina nu detine licenta de furnizare a energiei electrice eliberata de ANRE, acesta poate prezenta la momentul depunerii ofertei, alte documente echivalente emise de autoritati competente in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, cu respectarea conditiilor prevazute explicit pentru situatia respectiva prin H.G. nr. 540/07.04.2004 privind aprobarea Regulamentului pentru acordarea licentelor si autorizatiilor in sectorul energiei electrice, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Documentele respective vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, insotite de o traducere legalizata in limba romana si vor fi insotite de o declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se va angaja sa obtina licenta ANRE si sa o puna la dispozitia autoritatii contractante, in termenul solicitat de aceasta.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare semnatar al acordului de asociere , este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Bilanturile contabilela 31.12.2011, 31.12.2010, 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente, in conformitate cu prevederile legale nationale, in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??.- O declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de furnizare energie electricape anii 2009, 2010, 2011 ( in cazul in care mai are si alte domenii de activitate).Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate., Cerinta 2.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , de furnizare energie, pe anii 2009, 2010, 2011 sa fie de minimum 750.000, 00lei - fisa de informatii generale (formular 11)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista a principalelor furnizari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ? prezentarea din lista, a cel multdoua contracte care insumate sa confirme o cantitate de, aproximativ 750 MWh, furnizata.Contractul/ele se vor prezenta doar prin paginile din care rezulta: - partile contractante- obiectul contractului- durata contractului- pretul contractului- cantitatea de energie electrica contractata - semnaturile si stampilele partilor.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandaredin partea beneficiarului din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.Fisa/fisele de informatii privind experienta similara Certificarea sistemului de management al calitatii, pentru domeniul de activitate care face obiectul acestei proceduri Certificat ISO 9001 sau echivalent, (prezentat in copie).In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer