Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Etilendiamina (EDA)


Detaliu pentru invitatia numarul 346806
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OLTCHIM SA
Numar invitatie: 346806/16.05.2013
Denumire contract: Furnizare Etilendiamina (EDA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOLTCHIM SACod fiscal: RO 1475261, Adresa: Strada Uzinei, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250701200, Fax: +40 250735030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Uzinei, Nr.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240050, telefon: +40 250701725, fax: +40 250733561, persoana de contact: Mihaela MOLDOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Fabricarea altor produse chimice organice de baza)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Etilendiamina (EDA)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia produsului etilendiamina (EDA) pentru procesul de fabricatie a poliol PETOL 450-4E, la sediul Autoritatii contractante, in conditiile mentionate in Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 24324100-2 - Compusi cu functie aminica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 652 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1.000 EUR, sau echivalent in LEI la cursul de schimb din data publicarii Invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere oferte. Garantia de participare se constituie in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate prezenta astfel: - fie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
-fie printr-un ordin de plata sau o fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Completare si prezentare Formular 1 in original;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006.Completare si prezentare Formular 2 in original;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Completare si prezentare Formular 3 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original;
-Clauze etice- Evitarea conflictului de interese: Declaratie pe propria raspundere- Formularul 4, in original. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie in cadrul OLTCHIM SA sunt: 1.Administrator Special ? Bogdan STANESCU2.p. Director General, Director General Adj. ? Mihai TALPASANU3.Director General Adj. Operatiuni Financiare ? Felicia SPIRU CIOBESCUPersoane implicate in procedura de achizitie: 1.Director Operatiuni Comerciale - Armand SPIRU-CIOBESCU2.Sef Serv. Derulare Materii Prime - Alexandru GIUREA3.Sef Serv. Achizitii Materii Prime - Mihaela MOLDOVAN4.Serv. Achizitii Materii Prime - Viorela PAVEL5.Oficiul Juridic ? Mihaela COJOCARU.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt cele nominalizate in Formularul 4 din sectiunea "Formulare" Inregistrarea operatorului economic.Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta acest document in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice straine: - Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do), document care sa ateste conformitateainregistrarii produsului prevazuta de Regulamentul (CE) nr. 1907/2006 (REACH),
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare pentru operatorii economici participanti: 1. Sa faca dovada uneicifremedii anuale de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului de 85.000 EUR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv livrarea de produse similare in ultimii 3 ani .Lista va contine contracte de furnizare produse similare realizate in ultimii trei ani, prin care ofertantul trebuie sa dovedeasca: Cerinta 1.Sa faca dovadalivrarii produsului prezentand cel putin un document/ contract de furnizare produse similare cu o valoare cumulata de cel putin valoarea estimata a contractului de 85.000 EUR.Ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar prin care sa se confirme furnizarea produselorsi care sa sustina experienta similara solicitata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer