Achizitie publica - Furnizare EXCAVATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 327723
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327723/24.05.2012
Denumire contract: Furnizare EXCAVATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILOR DIN JUDETUL SATU MARECod fiscal: RO 27120599, Adresa: LOC.DOBA, COM.DOBA, DJ.194 TEREBESTI-SATMAREL, KM.15+120, JUD. SATU MARE, Doba, Telefon: 0261805101, Fax: 0261805101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta 25 Octombrie nr.1, etaj 7, camera 10, jud.Satu Mare, SATU MARE, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261805101, fax: +40 261805101, persoana de contact: VERZES MONICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. SATU MARE, P-ta 25 Octombrie nr.1, etaj 7, camera 10, jud.Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare EXCAVATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui excavator conform cerintelor caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2500 leiPentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile cu incepere de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare: prin virament bancarin contul RO03TREZ5465028XXX008508deschis la Trezoreria SATU MARE sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 de zile).Garantia de participare poate fi constituita si prin ordin de plata confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Garantia pentru participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multe dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul contesta un act al autoritatii contractante, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, in conformitate cu prevederile art. 278^1 ale O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5% (sau 2, 5% pentru I.M.M.) din valoarea fara TVA contractuluisi se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti, sau alta modalitate prevazuta la art. 90 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 Se califica ofertantii care completeaza declaratia privind eligibilitatea (FORMULAR 6).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentele mentionate.Persoane fizice / juridice straine : Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in limba de origine si vor fi insotite de o traducere legalizata in limba romana. Cerinta nr.2-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.1.Se califica ofertantii care nu se afla in una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006(FORMULAR 7) si vor prezenta urmatoarele certificate: 2.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale- in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Autoritatea Contractanta va accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii si va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data deschiderii ofertelor este inregistrat cu datorii a impozitelor si taxelor neesalonate sau datorii esalonate si neachitat, catre bugetul de stat sau bugetul local 3.se va prezenta cazier fiscal ? in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctele 1-3 de mai sus. Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. In cazul in care ofertantul are subcontractan?i declara?i, ace?tia NU vor prezenta documentele mentionate.Persoane fizice / juridice straine-Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, precum si a Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Documentele vor fi prezentate in limba de origine si vor fi insotite de o traducere legalizata in limba romana. Cerinta nr.3-Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (FORMULAR 5)? in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractan?i declara?i, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.ARDELEAN IOAN CLAUDIU-administrator public.Comisia de evaluare: VERZES MONICA, FAZECAS IOAN MARINEL, RITIU VASILE FLORIN;Membru de rezerva: POP VIOREL Cerinta nr.4-Calitatea de participant la procedura 1.Se califica ofertantii care au completat declaratia privind calitatea de participant la procedura(FORMULAR 8)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus. 2.Se califica ofertantii care completeaza ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-emis in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.314/2010. Fiecare ofertant la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Cerinta nr. 1-Existenta unei forme de inregistrare si/ sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesional Se califica ofertantii care prezinta un certificat constatator ORC emis cu cel mult de 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si care au obiecte de activitate in domeniul necesar pentru executarea contractului-in original, in copie legalizata sau copie conform cu orginalul. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus pentru partea din contract pe care o va realiza. Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara a)Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri b)Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat - 2010 sau extrase de bilant sau rapoarte de audit sau rapoarte ale cenzorilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind capacitatea tehnica- Experienta similara Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii: Certificat SR EN ISO 9001: sau echivalent al acestuia pentru ofertant in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Numarul de ore de functionare
20
Descriere: . Numarul de ore de functionare ? numar de ore de functionare, conform cartii service. Numarul de ore de functionare pt. excavatorul ofertat nu poate fi mai mare de 5000 de ore. Ofertele care depasesc acest numar de ore vor fi declarate neconforme.2.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Nr. ore de functionare " (Pnr. ore functionare) acordat produsului ofertat se calculeaza astfel: 2.2.Pentru cel mai mic numar de ore de functionare se acorda Pnr. ore functionare= 100 de puncte 2.3.Pentru alt numar de ore de functionare decat cel prevazut la pct.2.2., punctajul se acorda astfel: Pnr. ore functionare =(nr. minim de ore de functionare/nr. oren) x 100 Nr. ore de functionare minim= cel mai mic nr. de ore de functionare ; Nr. oren =nr. de ore de functionare care se evalueaza
Termen de garantie-exprimat in luni calendaristice
10
Descriere: 3.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de garantie" (Ptermen de garantie) se acorda pentru termenul de garantie acordat produsului care face obiectul prezentei achizitii 3.2.Pentru cel mai mare termen de garantie se acorda Ptermen de garantie= 100 de puncte 3.3.Pentru alt termen decat cel prevazut la pct.3.2., punctajul se acorda astfel: Ptermen de garantie=(termen maxim/termen n) x 100 Termen maxim = termenul de garantie cel mai mare oferit; Termen n = termenul de garantie care se evalueaza;
4. Anul de fabricatie-indicat in cartea tehnica a excavatorului
5
Descriere: 4.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?An de fabricatie" (Pan de fabricatie) acordat produsului ofertat se calculeaza astfel: 4.2.Pentru cel mai recent an de fabricatie Pan de fabricatie = 100 de puncte 4.3.Pentru alt an de fabricatie decat cel prevazut la pct.4.2., punctajul se acorda astfel: Pan de fabricatie =(an de fabricatie cel mai recent/an de fabricatie n) x 100
5. Termen de livrare- exprimat in zile calendaristice
5
Descriere: 5.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de livrare" (Ptermen de livrare) se acorda produsului care face obiectul prezentei achizitii 5.2.Pentru cel mai scurt termen de livrare se acorda Ptermen de livrare= 100 de puncte 5.3.Pentru alt termen decat cel prevazut la pct.5.2., punctajul se acorda astfel: Ptermen de livrare=(termen minim/termen n) x 100 Termen minim=termenul de livrare cel mai scurt oferit; Termen n = termenul de livrare care se evalueaza;
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe SEAP, site-ul https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 13:35