Achizitie publica - Furnizare excavator rulat (second-hand) cu senile
Detaliu pentru invitatia numarul 337498
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337498/16.10.2012
Denumire contract: Furnizare excavator rulat (second-hand) cu senile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILOR DIN JUDETUL SATU MARECod fiscal: RO 27120599, Adresa: LOC.DOBA, COM.DOBA, DJ.194 TEREBESTI-SATMAREL, KM.15+120, JUD. SATU MARE, Doba, Telefon: 0261805101, Fax: 0261805101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta 25 Octombrie nr.1, etaj 4, camera 8, jud.Satu Mare, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261805101, fax: +40 261805101, persoana de contact: KERESZTESI MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta 25 Octombrie nr.1, etaj 4, camera 8, jud.Satu Mare, Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare excavator rulat (second-hand) cu senile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui excavator rulat (second-hand) cu senile.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 354.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei. Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile cu incepere de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar in contul RO03TREZ5465028XXX008508 deschis la Trezoreria SATU MARE sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 de zile).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69ยน din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 7 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspunderePersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: ARDELEAN IOAN CLAUDIU-director, TATARU RODICA director adjunct, VERZES MONICA-contabil. Comisie de evaluare: KERESZTESI MARIA, TATARU RODICA, BIJA DAN.Consilieri judeteni din cadrul Consiliului judetean Satu Mare: STEF MIHAI ADRIAN, GOVOR MIRCEA, CSEHI ARPAD, ARDELEAN CIPRIAN, BARCZA DANIEL, BERINDE VASILE, BOTA COSMIN, BUZGAU OLIVIU, CIOCAN VASILE, DRAVECZKY CAROL, ENATESCU VIRGIL, GINDELE EMERIC, GIURCA RADU, HORVAT ALEXANDRU, KAISER STEFAN, KOVACS MATE, LAZAR DALIANA, LOCHLI TEREZIA, MARUSCA ANNA MARIA, MAXI RODICA, MIHALCA IOAN, MARGINEAN EVA, NAGY ALEXANDRU, NAGY MARIA, PAL NICOLAE, PANEA ALEXANDRU, PETRIC OCTAVIAN, PINTER JOSZEF, RUS IOAN, RUSU GRIGORE, STIER PETER, SZASZ PIROSKA.Cerinta nr. 3Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 8 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 9 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.5Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 10 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundere Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si care prezinta codurile CAEN in domeniul deactivitate necesar executarii contractului - in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Numarul de ore de functionare
20
Descriere: Numarul de ore de functionare se va dovedi conform cartii service. Cartea service va fi vizata de o unitate autorizata cu cel mult 3 luni inainte de data depunerii ofertelor. Numarul de ore de functionare pt. excavatorul ofertat nu poate fi mai mare de 5000 de ore. Ofertele care depasesc acest numar de ore vor fi declarate neconforme. 2.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Nr. ore de functionare " (Pnr. ore functionare) acordat produsului ofertat se calculeaza astfel: 2.2.Pentru cel mai mic numar de ore de functionare se acorda Pnr. ore functionare= 100 de puncte;2.3.Pentru alt numar de ore de functionare decat cel prevazut la pct.2.2., punctajul se acorda astfel: Pnr. ore functionare =(nr. minim de ore de functionare/nr. oren) x 100.Nr. ore de functionare minim= cel mai mic nr. de ore de functionare.Nr. Oren =nr. de ore de functionare care se evalueaza
Termen de garantie-exprimat in luni calendaristice
10
Descriere: 3.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de garantie" (Ptermen de garantie) se acorda pentru termenul de garantie acordat produsului care face obiectul prezentei achizitii. Termenul minim de garantie acceptat este de 6 luni calendaristice (sub care oferta va fi declarata neconforma), iar cel maxim este de 12 luni calendaristice, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar; urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. 3.2.Pentru cel mai mare termen de garantie se acorda Ptermen de garantie= 100 de puncte; 3.3.Pentru alt termen decat cel prevazut la pct.3.2., punctajul se acorda astfel: Ptermen de garantie=(termen maxim/termen n) x 100; Termen maxim = termenul de garantie cel mai mare oferit; Termen n = termenul de garantie care se evalueaza;
Anul de fabricatie-indicat in cartea tehnica a excavatorului
5
Descriere: 4.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?An de fabricatie" (Pan de fabricatie) acordat produsului ofertat se calculeaza astfel: 4.2.Pentru cel mai recent an de fabricatie Pan de fabricatie = 100 de puncte; 4.3.Pentru alt an de fabricatie decat cel prevazut la pct.4.2., punctajul se acorda astfel: Pan de fabricatie =(an de fabricatie cel mai recent/an de fabricatie n) x 100.
Termen de livrare- exprimat in zile calendaristice
5
Descriere: Termen de livrare- exprimat in zile calendaristice;durata de livrare maxima acceptata este de 30 de zile calendaristice(peste care oferta va fi declarata neconforma), iar durata minima de livrare este de 10 zile calendaristice, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar; urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.5.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de livrare" (Ptermen de livrare) se acorda produsului care face obiectul prezentei achizitii. 5.2.Pentru cel mai scurt termen de livrare se acorda Ptermen de livrare= 100 de puncte. 5.3.Pentru alt termen decat cel prevazut la pct.5.2., punctajul se acorda astfel: Ptermen de livrare=(termen minim/termen n) x 100; Termen minim=termenul de livrare cel mai scurt oferit; Termen n = termenul de livrare care se evalueaza;
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe SEAP, site-ul https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 13:40