Achizitie publica - Furnizare faina semialba
Detaliu pentru invitatia numarul 320221
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320221/14.02.2012
Denumire contract: Furnizare faina semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL COLIBASICod fiscal: RO 24972170, Adresa: B-DUL DACIA, NR. 1, Mioveni, Telefon: +40 248260000, Fax: +40 248260599
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DACIA, NR. 1, Mioveni, Romania, cod postal: 115400, telefon: +40 248260802, fax: +40 248260599, persoana de contact: Compartiment achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare faina semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea produsului faina semialba in cantitate maxima de 72000 kg pentru perioada 01.03.-31.08.2012.
II.1.6) CPV: 15612100-2 - Faina de grau (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantie de participare este de 1080 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: minim 45 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se poate constitui prin oricare dintre formele: - virament bancar (Penitenciarul Colibasi, CF 4469370 Cont IBAN: RO14TREZ0465005XXX010002 deschis la Trezoreria Pitesti);
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior. In instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia (respectiv intreaga suma ? conform art. 278^1 din OUG 34/2066) in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre C.N.S.C. .- prin depunerea, in original, la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: se va prezenta formularul nr. 2 din Sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: se va rezentare formularul nr. 3 din Sectiunea "Formulare".Obs. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Cirjan Dumitru - director penitenciar Colibasi si Musunoi George - director adjunct ec.-adm. .- Declaratie privind eligibilitatea: se va prezenta formularul nr. 4 din Sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: se va prezenta formularul nr. 5 din sectiunea "Formulare". Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Obs. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in orice moment pe parcursul evaluarii ofertelorprezentarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata, pentru stabilirea conformitatii documentului.Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante sau direct si nerestrictionat din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 08:27