Achizitie publica - furnizare fasole intreaga la cutie + gem de fructe
Detaliu pentru invitatia numarul 350136
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350136/09.07.2013
Denumire contract: furnizare fasole intreaga la cutie + gem de fructe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare fasole intreaga la cutie + gem de fructe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lot. 1 - valoarea minima estimate 53.550lei pina la 31.12.2013reprez. val. estim. a prezentei procedure (in fct. de care se vor elabora si evalua ofertele)si valoarea maxima estimata 80.325 lei pina la 30.04.2014 reprezinta val. estimate ce contine si val. posibilelor suplimentari;lot.2. valoarea minima estimate 33.325 lei pina la 31.12.2013reprez. val. estim. a prezentei procedure (in fct. de care se vor elabora si evalua ofertele)si valoarea maxima estimata 49.975 lei pina la 30.04.2014 reprezinta val. estimate ce contine si val. posibilelor suplimentariOptiuni: conform art.6 alin3 din HG925/2006
II.1.6) CPV: 15331464-7 - Fasole intreaga la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 875 - 130, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare a contractului de achizitie publica, conform art.85 din HG 925/2006, pentru lot. respectiv 1071 RON(IMM-uri = 535.50 RON), lot.2. 666 ron(IMM-uri=333 ron)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita depunerii ofertelor.Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: -prin ordin de plata in contul : RO78TREZ6565006xxx004154, Trezoreria Municipiului Vaslui, cod fiscal: 3551942.-prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate deasigurari.La procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP(scanat pana la data limita dedepunere a ofertelor) si va si prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor in original.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursulBNRdin data anterioara datei limita de depunere a oferelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.(neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr 34/2006)Se solicita completarea Formularului 1din Sectiunea Formulare+ contract-formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Se solicita : -completarea Formularului 2 din Sectiunea Formulare+Model contract ;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP (semnata si stampilata de persoana autorizata)din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente in lunaanterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale(semnata si stampilata depersoana autorizata)din care sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Formularul si certificatele se depun semnate si sub forma scanata in SEAP.3.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform Ord.ANRMAP nr.314/12.10.2010-Se solicita completareaFormularului 3 din Sectiunea formulare+Model contract- formularul se depun4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)e semnat si sub forma scanata in SEAP.-Se solicita completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare+Model contract - formularul se depune semnat si sub forma scanata inSEAP.Lista cu persoanele care detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite-Psih. Rinder Ana Smaranda, Dir.fin.contabil- Ec.Sorescu Neculai, dir. medical-dr.Croitoru lelia, dir. ingrijiri-as. Ungureanu Nadia, Presedintelecomisiei de evaluare- ref.Sp.Bejan Diana, Membru -Jr. Stirbu Adriana, Membru ? Ec.Dumitrascu Daniela -Certificat constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului/operatorului economic.Obiectulcontractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCin copie conform cu originalul , scanat si semnat electronic , incarcat in SEAP . Pentru ofertantul castigator se va solicita inainte deincheierea contractului sa prezinte certificatul constatator in original .- Autorizatia sanitar veterinara de functionare pentru a demonstra ca este autorizat sa presteze furnizeze produse in industriaalimentara, emis de autoritatile sanitar veterinare, eliberat in temeiul Hot.573/13.06.2002 , cu modificarile si completarile ulterioare, pentruaprobarea procedurilor de autorizare a functionarii comerciantilor , respectiv in temeiul ORD> ANSVSAnr .111/2008 cu modificarile sicompletarile ulterioare, privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistraresanitara veterimnara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produseloralimentare de origine animala sau nonanimala , precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare aproduselor alimentare de origine nonanimala documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnat sistampilat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. bilant contabil la 31.12.2011 - vizat si inregistrat de organele competente? documentul se depune sub forma scanata in SEAP, fisa de informatii generale respectiv informatii privind cifra de afaceri globalace vizeaza activitatea din ultimii trei ani(2010, 2011, 2012) documentul sedepune sub forma scanata in SEAPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- Completare formularulnr. 6 se depune semnat si sub forma scanata in SEAP., 2. Mostra produs ofertat-mostrele se vor depune pina la data limita dedepunere a ofertelor. Mostra se depune la sediul autoritatii contractante-Secretariat., 3.Autorizatia sanitar veterinara ptr.mijloacele de transport aleofertantului destinate ptr.transportul produsului ofertat , pentrucel putin un mijloc de transport ? va depune : Autorizatia sanitarapentru mijlocul de transport emisa in baza ordinului MS nr.976/1998 si HG nr. 924/2005 privind aprobarea regulilorgenerale pentru igiena produselor alimentare, sau in bazaordinului ANSVSA nr.111/2008 cu modificarile si completarileulterioare, privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentrusiguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitaraveterimnara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor deobtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produseloralimentare de origine animala sau nonanimala , precum si aactivitatilor de productie, procesare, depozitare, transport sicomercializare a produselor alimentare de origine nonanimaladocumentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?semnat si stampilat FIRMA TREBUIE SA POSEDE CERTIFICATE ISO 9001 - pentru obiectiul de activitate ce face referire la prezentul contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 13:04