Achizitie publica - Furnizare Fire de sutura resorbabile si neresorbabile
Detaliu pentru invitatia numarul 342853
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342853/19.02.2013
Denumire contract: Furnizare Fire de sutura resorbabile si neresorbabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Fire de sutura resorbabile si neresorbabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica cu acord cadru de furnizare Fire de sutura resorbabile si neresorbabile
II.1.6) CPV: 33141126-9 - Ligaturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 372 - 472, 464 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
da.Cuantumul garantiei de participare :1, 5% pentru fiecare lot in parte; Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform formular) conf. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in contul RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati, sau la casieria unitatii. Scrisoarea de garantie va fi acceptata numai in original (nu copii sau fotocopii). Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Conf.art.278^1 alin.1 din OUG 34/2006 "In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1, 5% din aceasta valoare;Pt.cazul in care garantia de participare se poate constitui in alta moneda, pt.o evaluare unitara, echivalenta leu/valuta - cu 5 zile inainte de data deschiderii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 ? completare formular 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? completare formular 23. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, completare formular 3Reprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati: - Ungurianu Sorin - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru titularSandu Viorica - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru titularDeju Maria - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru supleantGasparoti Carmen - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru supleantMihalcea Lucean - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati Membru titularBoldea Valentin - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati Membru titularCristea Dumitru - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati Membru titularArtimof Daniela - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati Membru titularGeorgescu Costinela - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati Membru titularState Jana - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati Membru supleantPetre Mihaela - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati Membru supleantLefter Mihaela - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati Membru supleantBujoreanu Constanta - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati Membru supleantBotezatuDan - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati Membru supleantDebita Mihaela - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati ManagerDobrea Alina Valentina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director finaciar contabilFirescu Dorel - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director medicalDomniteanu Viorica - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director de ingrijiriComisia de evaluare: - Ref.Codreanu Aneta ? presedinte- Ec. Grosu Alina ? membru- As.Sef Olaret Vasilica ? membru- Ing. Partene Maria ? membru- Jr.Bocaneala Alina ? membru rezerva4. Certificat de participare cu oferta independenta completare formular 45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 5 Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii (se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita cate 2 mostre pentru fiecare produs ofertat gratuit si nereturnabil. Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu denumirea ofertantului - certificat de calitate/declaratie de conformitate sau orice alt document din care sa rezulte conformitate cu Directiva 93/42/EECPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 10:06