Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare fructe pentru actiunea "Pomul de Craciun 2012"


Detaliu pentru invitatia numarul 339429
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 339429/14.11.2012
Denumire contract: Furnizare fructe pentru actiunea "Pomul de Craciun 2012"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, BD. TOMIS 51, Constanta, jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare fructe pentru actiunea "Pomul de Craciun 2012"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitionarea, livrarea si distribuirea a unui numar 34.000 pachete, constand in fructe pentru actiunea "Pomul de Craciun 2012"
II.1.6) CPV: 03222000-3 - Fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 2.200 lei. Pentru garantia de participare in alta valuta, echiv.leu/alta valuta conf. curs BNR la data calculata cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din invit.de participare. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr.RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun. Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conf. cu art.86 alin.(1)din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilit. a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Doc. care atesta constituirea garantiei de participare (in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei. In cond.in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile L346/2004 privind simul.infiint.si dezvolt. intrep.mici si mijlocii, cu modif.si complet. ulterioare, in cond. in care fiecare membru al asocierii (consortiului)respecta cond.de incadr. in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constiturii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contract.va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului cf. art.278^1 din OUG 34/2006 act.suma de 2.193 lei.Garantia de participare se va returna de catre autorit.contractanta conform prevederilor art, 88 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadr. in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modif.si complet. ulterioare, conform Formular 3. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Declaratia va fi completata si de catre sustinatorul tert, daca este cazul.Decl.propria rasp.privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare, conform Formular 4.Tertul sust.(daca este cazul) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. Declaratia privind neincadr. in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) va fi completata si de catre sustinatorul tert (daca este cazul).- Certific. de atestare fisc.privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certific.de atestare fisc.eliberat de Compart.Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societ.ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Doc.se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"Conform cu originalul".Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Constantinescu Nicusor Daniel ? Presedinte; Darie Cristian ? Vicepresedinte; Dragomir Cristinel Nicolae ? Vicepresedinte; Lungu Mihaela ? Sef Serviciu Achizitii; Titimeaua Ionut ? Sef Serviciu Administratie Publica Locala; Taicutu Felicia ? Director General, Directia Generala Economico ? Financiara; Sebastian Rancichi ? Director Executiv Directia de Control.Lista persoanelor care aproba bugetul este anexata in sectiunea documente, Lista consilieri judeteni, respectiv Hotararea CJC 240/27.06.2012.Nota: Declaratia se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 cf Formularului 6.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.Prezentare declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formularului 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Certif. constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractuli are corespondent in codul CAEN din certificat.Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul economic a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta Certif. Constatator emis de ONRC in original/copie lezalizata pentru conformitate documentului depus in oferta daca acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, Solicitarea unei cifre medii globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati de minim 400.000 lei, Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, in copie cu mentiunea "conform cu originalul" sau in cazul in care din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare.Nota: Echivelentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de ofertantii romani si traini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara sa fie demonstrata prin furnizarea de produse similare obiectului achizitiei, in ultimii 3 ani prin prezentarea a un contract cu o valoare de minim 180.000 lei, fara TVA.Echivalentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., Pentru justificarea exp.simil. se solicita: parti relevante ale contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului) sau orice alt document justificativ din care sa rezulte valoarea contractului, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant; P-V de receptie/P-V de predare primire/recomandare din partea beneficiarului din care sa reiasa modul de indeplinire a oblig.contractuale/document constatator cu privire la contractul care demonstreaza exp.similara (document emis in conformit.cu prevederile art.97^1 din HG 925/2006 cu modific. si complet. ulterioare; documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" stampilata si semnata de catre ofertant., In conditiile in care ofertantii au participat la derularea unor contracte similare in calitate de asociat sa se prezinte contractul de asociere din care sa rezulte indeplinirea cerintelor privind experienta similara sau orice alte documente justif. pentru demonstrarea valorii solicitate ca experienta similara, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea sub orice forma a unui spatiu corespunzator pentru depozitarea produselor furnizate, situat pe raza Municipiului Constanta.Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezintein copie, documentele care fac dovada detinerii sub orice forma a spatiului corespunzator pentru depozitarea pachetelor/produselor., Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea sub orice forma a mijloacelor de transport necesare transportului si distribuirii tuturor pachetelor la destinatiile solicitate de achizitor.Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte , in copie, documentele care fac dovada detinerii sub orice forma a mijloacelor de transport., Declaratie privind personalul de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in vederea derularii contractului (pentru ambalarea, transportul, depozitarea, manipularea, distribuirea produselor);, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 18:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer