Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE


Detaliu pentru invitatia numarul 346588
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Mehedinti
Numar invitatie: 346588/14.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MehedintiCod fiscal: 10099816, Adresa: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252324460, Fax: +40 252328658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drobeta Turnu Severin, Strada Traian 89, jud.Mehedinti, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 252324460, fax: +40 252328658, etaj 2, camera 203.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drobeta Turnu Severin, Strada Traian 89, jud.Mehedinti, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 252324460, fax: +40 252328658, etaj 1, camera 29.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform informatiilor continute in Anexa B a Fisei de date si in Caietul de sarcini.Valoarea estimata totala a contractului initial este de 81.699, 70 lei si valoarea estimata globala a contractului ce tine seama de eventualele suplimentari este de 122.558, 80 lei. Precizam faptul ca oferta se elaboreaza si se evalueaza avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a fiecarui lot pana la 31.12.2013.Optiuni: In vederea aplicarii prev.art.6, alin.3 din H.G 925/2006
II.1.6) CPV: 15330000-0 - Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 699.7 - 122, 558.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de participare: Lot 1 =15 leiLot 2 =561 leiLot 3 =51 leiLot 4 =39 leiLot 5 =66 leiLot 6 =87 leiGarantia de participare se va const. in conf cu art.84 si urmat din H.G. 925/2006 cu modif si compl ult.Gar de particip poate fi constit si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii inv de particip.Perioada de val a gar de particip: - 90 zile de la data limita de dep a ofertelor.Daca gar de particip se const prin instrument de garantare emis in cond leg de catre o soc bancara sau de catre o soc de asig, se va putea utiliza orice model de formular agreat de instit emitenta, cu cond respect prev art.86, alin(2) ? (4) din H.G. 925/2006.Daca gar de part se const prin virament bancar, transferul se va efectua in contul RO42TREZ4615006XXX000111 deschis la Trez Municip Drobeta Turnu Severin.Modul de prezentare: - dovada constit gar de particip/instr de garantare, se prezinta in original pana la data limita de dep aof trecuta in inv de particip.In cazul depunerii de oferta in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asociatiei si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004(facand dovada in acest sens pana la data limita stabilitapentru depunerea ofertelor), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se solicita in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Asupra garantiei de buna executie se pot emite pretentii in conformitate cu prevederile art.91 din H.G. 925/2006.Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.1, din H.G. 925/2006.In cazul I.M.M-urilor, pentru a beneficia de reducerea legala, se va face obligatoriudovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 la Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (Formular nr.1 din sectiunea Formulare), in original;Declaratia de mai sus, va fi prezentata de ofertant, ofertant asociat, tertul sustinator dupa caz.Modalitatea de indeplinire;1.1. Cazierjudiciar al persoanei juridice, prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.2. Cazier fiscal, prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Aceste documente vor fi prezentate de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, dupacaz.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr.2 dinsectiunea Formulare);Declaratia de mai sus, va fi prezentata de ofertant, ofertant asociat, tertul sustinator dacaeste cazul.2.1. Certificat de atestare fiscal din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele(datorii la bugetul general consolidat al statului);Acest document va fi prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.2. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetul local).Certificatul trebuie sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conformprevederilor Legii 571/2003 Codul Fiscal, cu modificarile si completarileulterioare.Aceste documente vor fi prezentate si de ofertant, asociat, tertul sustinator daca este cazul, inoricare dintre urmatoarele forme: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiA.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare lalicitatie cu oferta independenta (Formular nr.3 din sectiunea Formulare).Acest formular trebuie prezentatin original de ofertant, ofertant asociat sau tertulsustinator dupa caz.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69ยน (evitareaconflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prinLegea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formular nr.4 din sectiuneaFormulare). Documentul va fi transmis in original.In cadrul asocierii sau sustinerii, asociatul sau tertul sustinator vor completa si prezenta inoriginal declaratia de mai sus.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul D.G.A.S.P.C. Mehedinti, sunt: Director executiv ? Ec.Popescu Constantin Valentin, Director executiv adjunct ?Jr. Aprotosoaie Georgeta, Director executiv adjunct economic ? Raceanu Mirel Richard, Consilier Juridic - Danciulescu Victoria, Inspector principal ? Mangu Carmen ? Cita, Inspector asistent? Iacobescu Maria, Inspector asistent ? Pirvulescu Florina Roxana, Inspector superior ? Ene Nicoleta, Sef Centrul de plasament pentru copilul cu dizabilitati ? Risnita Roxana Marina, Sef Complex de servicii sociale pentrucopilul prescolar ? Cring Elena Cristiana, Sef Centru de ingrijire siasistenta pentru persoane cuhandicap somatic sisenzorial Ilovat ? Grigorita Mariana, Sef Centru pentru persoane varstnice ?Sf.Maria? Sisesti? Raducan Atena. Pentru persoane fizice/juridice romane;
- Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sarezulteobiectul de activitatealoperatorului economic.Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa corespunda obiectului contractuluice urmeaza a fi incheiat.Documentul va fi depus in oricare dintre formele: - in original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane straine, se solicita documente edificatoare (traduse cu mentiunea ?conform cu originalul?) care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoane juridice/fizice sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si de asociat, daca este cazul, in traducere cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Conditii de calificare: - Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani sa fie cel putinde112.043leipentru Lotul 2, 10.182 lei pentru Lotul 3, 13.175 lei pentru Lotul 5 si 17.388 lei pentru Lotul 6.Documente relevante: - Bilantul contabil pentru anii 2010 si 2011, iar pentru anul 2012 orice documente ce pot dovedii realizarea cerintei privind cifra de afaceri solicitata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Oferta va fi insotita de mostre.Termenul de depunere a mostrelor este data limita de depunere a ofertei., Cerinta 2.Lista principalelor livrari de produse efectuateinultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte faptul ca: - ofertantul a livrat produse similare cu valoare de cel putin56.021, 70 leipentru Lotul 2, 5.091 lei pentru Lotul 3, 6.587, 50 lei pentru Lotul 5 si 8.694 lei pentru Lotul 6.Nivelul valoric impus se va confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Documentele de confirmare se vor depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie conform cu originalul., Cerinta 3.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurariin calitatii precum si daca este cazul la resursele de studiu si cercetareConditie de calificare: Ofertantul dispune de cel putin un mijloc de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul economic dispune de mijloace de transport adecvate, inregistrate conform Ordinului 111/2008 emis de ANSVSA(documente care confirma modul de dispunere a acestora -proprietate, contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la datalimita de depunere a ofertelor)Documentele de confirmare se vor depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie conform cu originalul. Cerinta 1.HACCP SREN ISO 22000/2005 ? Sisteme de management al sigurantei alimentelor, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer