Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare furaj prestarter sugari (granulat)


Detaliu pentru invitatia numarul 354244
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CODLEA
Numar invitatie: 354244/30.09.2013
Denumire contract: furnizare furaj prestarter sugari (granulat)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CODLEACod fiscal: RO24982654, Adresa: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Telefon: 0268251936, Fax: 0268251753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251936, fax: +40 268251753, persoana decontact: CompartimentAchizitii; mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare furaj prestarter sugari (granulat)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare furaj prestarter sugari (granulat)Valoarea estimata fara TVA :5250leiValoare estimata fara TVA in EURO: 1172.92 euroEchivalenta s-a efectuat la cursul valutar BNR din 17.09.2013 - 1 EURO = 4, 4760 RONFrecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile minime si maxime contractate prin incheirea acordurilor-cadru: Furaj prestartersugari(granulat) ? cantitate minima 1000 kg; cantitate maxima 1750 kgCantitatile minime si maxime contractate prin incheierea unui contract subsecvent.Furaj prestartersugari(granulat) ? cantitate minima 80 kg; cantitate maxima 150 kg
II.1.6) CPV: 15700000-5 - Furaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea totala estimata, respectiv 52.50 lei, iar echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei .Forma de constituire a garantiei de participare : - in numerar la caiseria unitatii ;
- prin virament bancar - RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis laTREZORERIA Codlea- orice instrument de garantare emis de o societate bancara ori societate de asigurari, in original, cu respectarea prev art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.IMM pot beneficia de reducerea de 50%din cuantumul garantiei de participare cf LG 346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM( anexele ½ din OUG 27/2006 completate) urmand a fi anexate dovezii garantiei de partiicpare. Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic ofertant conform modului prevazut in anexele 1 si 2 din OUG 27/2006. Aceste declaratii cu privire la incadrarea operatorilor economici in categoria IMM-urilor vor fi depuse pana la limita de depunere a ofertelor si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art.172 alin.1 din OUG nr.34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare poate fi prezentata de ofertant pana cel tarziu la data si ora deschiderii, conform prevederilor art 86 alin.6 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: -- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt prevazute in art 69 lit a ( persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unui dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(1.Director ? Florin Cristian Chis, Ofiter achizitii -Ghinea Ionut; Sef Serviciu Logistica ? Darius Durna, Director economico-administrativ ? Marian Dumitrache; Contabil Sef ?Coman Daniel; Persoana responsabila cu intocmirea angajamentelor bugetare ? Chis Ana Maria; Viza C.F.P.P ? Sava Valentina/ Fiko Liviu, membrii comsiei de evaluare ? Stoica Cornelia, Vlad Ionut, Ardeleanu Florin, Stiopan Valentin), este exclus din procedura de atribuire.- Declaratie privind eligibilitatea - Solicitat - Cerinta obligatorie: prezentare formular A.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 - Solicitat - Cerinta obligatorie: prezentare formular B.- Cerinta obligatorie: 1.Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor locale( in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor catre stat(in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Informatii generale, conform forumular 2B4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in prev. Art. 69/1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare.5. Certificat pentruparticipare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin presedinte ANRMAP NR.314/2010 - Solicitat Persoane juridice/juridice romane - Solicitat1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2.Autorizatia sanitar-veterinara de functionare ? prevazuta de Ordinul ANSVSA nr.16/16.03.2010 .Persoane juridice /fizice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer