Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare furaje si CPVM pentru animale


Detaliu pentru invitatia numarul 322330
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul Oradea
Numar invitatie: 322330/21.03.2012
Denumire contract: Furnizare furajesi CPVM pentru animale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul OradeaCod fiscal: RO 23782682, Adresa: Oradea , Str. Parcul Traian, Nr.3, Jud.Bihor, Oradea, Telefon: 0259.419.881, Fax: 0259.419.884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oradea , Str. Parcul Traian, Nr.3, Jud.Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0259419881, int.166, fax: +40 0259419884, persoana de contact: Ioan Rosan sau Pavel Anca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare furajesi CPVM pentru animale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare furaje si concentrate proteino-vitamino-minerale
II.1.6) CPV: 15615000-2 - Tarate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 Tarate 27 leiLot 2 Furaj prestarter 92 leiLot 3 Furaj starter 680 leiLot 4 CPVM pentru porci crester I 430 leiLot 5 CPVM pentru porc crestere II 430 leiLot 6 CPVM pentru scroafe gestante120 leiLot 7 CPVM pentru scroafe lactante 108 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, exclusiv TVA.Detalii puteti gasi in documentatia de atribuire.Modalitatea de constituireva fi in conformitate cuprevederile art.90, din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Anexa 2 din Sectiunea Formulare. ? copie conform cu originalul scanata.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Anexa 3 din Sectiunea Formulare. ? copie conform cu originalul scanata;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanata de urgenta nr.34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- Anexa 4 copie conform cu originalul scanata- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? anexa 8 copie conform cu originalul scanata.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire sunt : Comisar Sef Ruiu Gicu director, Comisar Sef Hulea Florin director adjunct ecobomico administrativ, Comisar sef Lucus Petru Sef serviciu Logistica, Inspector Pavel Anca ofiter achizitii si Comisar sef Tise Nicolae medic veterinar. Certificatul constatator emis de ORC, in copie , stampilat si semnat conform cu originalul scanata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer