Achizitie publica - furnizare furaje
Detaliu pentru invitatia numarul 342492
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342492/08.02.2013
Denumire contract: furnizare furaje
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL POARTA ALBACod fiscal: 4301251, Adresa: Str. Coloniilor, Poarta Alba, Telefon: +40 241853777, Fax: +40 241853524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare furaje
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea de furaje necesare hranirii porcinelor in baza unor acorduri cadru si ulterior contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte daca este cazul pentru cantitatile maxime necesare. daca bugetul unitatii permite se va incheia un singur contract subsecvent pentru cantitatile maxime ale fiecarui lot. In cazul in care bugetul unitatii transmis de ordonatorul superior de credite are prevederi bugetare pentru o luna se vor incheia contracte subsecvente pentru o luna pentru fieacre lot in parte: VALOAREAMAXIMA ESTIMATA A CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT PENTRU FIECARE LOT IN PARTE IN LEI: lot 1-16500lei;lot2-54000lei;lot3-28800lei;lot4-132660lei;lot5-94080lei.
II.1.6) CPV: 15712000-2 - Furaje uscate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare: lot1-300lei;lot2-850lei;lot3-450lei;lot4-2400lei;lot5-1500lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
-Forma de constituire a garantiei departicipare : GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI CONFORM ART. 86 ALINEATUL(1) DIN HG 925/2006 ACTUALIZATA.Trezoreria Constanta RO 66 TREZ2315005XXX015056 CF: 4301251Garantia se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz echivalenta lei/alta valuta se va face la data de 17.02.2013NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) . Documentul se va depune si in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelorGarantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei-in masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, se va retine contestatorului in conditiile art.278 indice1 litera a) din OUG34-2006 din garantia de participare, 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot care depaseste pragul prevazut laart 19 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a fiecaruicontract subsecvent (2, 5% in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.);
-modul de constituire a garantiei de buna executie: ORICE FORMA ALEASA DE FRUNIZOR CONFORM ARTICOLULUI 90 DIN HG 925/2006 MODIFICATA-se solicitanumai operatorului economic care va fi declarat castigator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -- DINCA GELU DANUT? APOSTOL CRISTIAN? GURGU EMILIAN-? DOMNISORU LILIANA? ROMAN LUCIAN ?NICOLAE COSMIN- BARBU ANDREI-STOICA MARIA-CALIN CATALINA-SIMION GALIA-LIBU MAGDALENA3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani.Ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea de contracte similare/certificate/ recomandari sau alte documente de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate produse pana la data depunerii ofertelor.cu o valoare totala de minim: LOT 1 FURAJ PURCEI SUGARI -14.000 LEI, LOT 2 FURAJ PURCEI CRESA-45.000 LEI, LOT 3 CPVM TINERET-20.000 LEI, LOT 4 CPVM GRAS- 100.000 LEI SI LOT 5 CPVM REPRODUCTIE-85.000 LEI. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 08:18