Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare furtunuri


Detaliu pentru invitatia numarul 356502
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 356502/13.12.2013
Denumire contract: Furnizare furtunuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269830283, fax: +40 269805133, persoana de contact: Elena Popa, Serv. Contracte.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNGN ROMGAZ- SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, jud. Sibiu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare furtunuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de furunuri de absorbtie, presiune, pentru gaz si pentru sudura.
II.1.6) CPV: 44165100-5 - Furtunuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 997 - 119, 927 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 - 120 lei, Lot 2- 320 lei, Lot 3- 1800 lei, Lot 4- 120, Lot 5 - 5 lei.G.P. se poate consitui pentru un lot sau ca suma a lot. ofertate. Perioada de valab.- 60 de zile de la data limita stabil. pentru dep. ofertelor. Mod. de const.: in conf. cu regl. art. 86din H.G. 925/2006. G.P. poate fi const. si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, din data publicarii invitatiei de participare. Daca G.P. se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se poate utiliza Formularul 4, sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu cond. resp. prev. art. 86 alin. (2)?(4) din H.G.nr. 925/2006. Daca G.P. se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contulRO14RNCB0231019568860001 al autoritatii contractante, deschis la BCR Medias. Mod de prezentare ? Instrumentul de garantare se prezinta in original. In orice situatie dovada constit. G.P. trebuie sa fie prez. cel mai tarziu la data siora stab. pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de G.P. in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitata in doc. de participare vor fi respinse. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria I.M.M. -urilor, conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) G.P. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. In cazul depunerii de oferte in asociere garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea, fara TVA, a contractului subsecvent.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: in oricare din formele prevazute de art.90, alin.(1) si (3) din H.G. 925/2006, sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.G. nr.925/2006. Garantia de buna executie se va constitui pentru contractele subsecvente care se incadreaza in conditiile art. 89 din HG nr.925/2006.Modalitatea de restituire: conform prevederilor art. 92 , alin. (2) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.6 ).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora); Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscalaprivind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, caretrebuie care trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, potrivit art. 11 , alin. (4), din H.G. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Pentru persoanele juridice romane Certificatul de atestare fiscala se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.7)Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociatasociat, tertul sustinator (dupa caz).Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat .3. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Document de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, (completareFormularnr. 9).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz).4. Declaratie privind conflictul de interese(art.69^1)Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 8)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: -Virgil Marius Metea, Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
-Lucian Barsan, Director Tehnic Achizitii SNGN ROMGAZ S.A. Medias;
-Ispasian Ioan Dinca, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
-Sorin Gheorghiu , Directortehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias;
-Angela Veronica Melinescu, Sef Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
-Elena Popa, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
-Gabriel Catana, Sef Serviciul Achizitii, membru comisie de evaluare;
-Liviu Veza, Serviciul Achizitii, membru comisie de evaluare;
-Silvia Coanta, Serviciul Contabilitate, membru comisie de evaluare;
-Corina Ganea, consilier juridic, Biroul juridic.-Aurica Catana, Sef Serviciul Protectia Mediului;
- Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, (dupa caz). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar si codurile CAEN aferente acestora.Obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba cod corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Nota: Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireofertantului clasat pe primul loc pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita stabilita pentru depunereaofertelor acesta a prezentatdocumenulin copie lizibila ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declara?ie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerinta 1. Lista principalelor produse furnizatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul a livratproduse similare obiectului achizitiei.Confirmarea livrarilor de produse similare se face prin prezentarea de certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritatesau de catre clientul privat beneficiar.Nu se impune indeplinirea unui nivel valoric al livrarilor de produse., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere., Informatii privind sustinerea fermaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art.69^1. Certificat ISO 9001:2008, sau echivalent, care confirma sistemul de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer