Achizitie publica - furnizare furtunuri si mansoane
Detaliu pentru invitatia numarul 319727
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319727/27.01.2012
Denumire contract: furnizare furtunuri si mansoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSALUBRIS S.A. IasiCod fiscal: RO 14816433, Adresa: Soseaua Nationala 43, Iasi, Iasi, Telefon: 0232-276244, Fax: 0232-266463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Nationala 43, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700273, telefon: +40 0232276244, fax: +40 0232266463, persoana de contact: Dorin Mocanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: iasi sc salubris sa sos nationala nr 43
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubrizare menajera)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare furtunuri si mansoane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare diverse furtunuri si mansoane, cantitati si specificatii conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 44165000-4 - Furtunuri, conducte ascendente si mansoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1500 lei. se constituie prin numerar, prin virament bancar sau instr de garantare. se prezinta in original.Ofertantii care se prezinta la proced in calit de IMM vor prezenta si docum care doved incadr in categ IMM (cf legii 346/2004.Valabilit: 60 zile de la data depun ofertelor.Ofertele care nu fac dovada platii garantiei vor fi respinse si returnate ofertant.AC are dreptul de a retine garantia atunci cand ofertant isi retrage oferta in perioada de valabil a acesteia sau cand oferta sa castigatoare refuza sa semneze contractul de achiz in perioada de valabil a ofertei.Garantia constit de ofertant castigat se returneaza in 3 zile de la data constit garant de buna executie.Garantia constit de ofertant necastigatori se returneaza dupa semnarea contract de achizitie, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data expirarii perioadei de valabil a ofertei.In conform cu art 278^1 in cazul inregistr unei contestantii, iar CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului suma de 1000 lei
Garantie de buna executie
7% (3, 5 % pentru IMM-uri ) din valoareafara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constit prin instrument de garantare care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin 2-4 din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competentin administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular nr. 4. incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006 -formular nr. 5Incadrarea in situatiile prevazute la 181 in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formularul nr. 6.Obligatia ofertantului de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.4. Declaratie pe propria raspundere privind respectareaprevederilor art. 691 din OUG nr. 34/2006-formularul nr. 7. In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in 691 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila. 1. Persoane juridice: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar codurile CAEN care sa-I permita sa comercializeze produsele pentru care depune oferta si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Certificatul trebuie sa fie prezentat in termen de valabilitate.Se va prezenta in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru persoane fizice romane : se solicita autorizatia de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.3. Pentru persoane juridice/ fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi inaintate in copie semnata si stampilata « conform cu originalul », insotite de traducerea autorizata a acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilanturile contabile din ultimii 3 ani.2. Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani2. Recomandari din partea unor beneficiari/clienti Certificare SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit pe SEAP sau la sediul societatii din sos nationala nr 43 serviciul achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2012 12:52