Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare GPS-uri la DS Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 349078
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 349078/25.06.2013
Denumire contract: Furnizare GPS-uri la DS Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare GPS-uri la DS Tulcea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea a doua GPS cu caracteristicile caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 38112100-4 - Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 38, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 600 Lei.Termen de valabilitate :30 zile care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: conform art.86 alin.(1)si alin.(5) din H.G.nr.925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , prin virament bancar in contul RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809 deschis da DS Tulcea la Raiffeisen Bank-sucursala Tulcea la Raiffeisen Bank-sucursala Tulcea, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc.)sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit"Garantie de participare"impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Modul de restituire a garantiei de participare in conditiile prevazute de art.88, alin.1, 2, 3 din HG nr.925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art.88, alin.4) din HG nr.925/2006 in contul IBAN declarat in cererea de restituire a garantiei de participare.Pentru depunerea garantiei in euro sau intr-o alta valuta se va folosi cursul oficial stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita de depunre a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP(art.18 din HG 1660/2006)cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Completarea si prezentarea "Declaratie privind eligibilitatea" de neincadrare in art.180 din OUG 34/2006, aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori.2.Completarea si prezentarea "Declaratie privindde neincadrare in prevederile art.181 din OUG 34/2006, aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori .3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie lizibila"conform cu originalul"sau in copie legalizata , din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului scadenta in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, in original, copie lizibila"conform cu originalul"sau in copie legalizata , din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului scadenta in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa prezinte declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006-se va completa formularul"Declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie din cadrul Directiei Silvice Tulcea: Enescu Paula , Petcu Coste, Benga Carmen, Apahidean Felicia si Lupu Paul.6.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa completeze formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura7.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa completeze formularul: Certificat de participare cu oferta independenta Se va atasa Certificatul Constator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani-sa fie cel putin egala cu dublul valorii estimate, respectiv 76000 lei.Cursul euro /leu care se va lua in calcul este cel din 31 decembrie al fiecarui an, comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer