Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE GRUPURI ELECTROGENE


Detaliu pentru invitatia numarul 340442
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Numar invitatie: 340442/03.12.2012
Denumire contract: FURNIZARE GRUPURI ELECTROGENE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCURESTICod fiscal: 4193117, Adresa: Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 3, Bucuresti, Telefon: 021/307.57.59, Fax: 021/307.57.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La Registratura Generala PARTER din sediul DGFP MB Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 2, Bucuresti,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La Sala de sedinte , etaj 3, camera 319 din din sediul DGFP MB Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 2, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE GRUPURI ELECTROGENE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: GRUPURI ELECTROGENE CU OPERATIUNI DE INSTALARESI PUNERE IN FUNCTIUNE A ACESTORA.PRODUSELE SUNT DESTINATE ASIGURARII ENERGIEI ELECTRICE IN CAZUL INTRERUPERILOR DE LA RETEAUA DE ALIMENTARE CU ENERGIE
II.1.6) CPV: 31121100-1 - Grupuri electrogene cu motor cu aprindere prin compresie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 481, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Pentru IMM-uripoate fi constituita in cuantum de 50% Termen de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei :20 zile.Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare este in suma de LOT 1 = 3000 lei LOT 2 =1400 lei LOT 3 = 2500 lei Modalitatea de constituire a garantiei de participare ? se va opta pentru unul dintre urmatoarele moduri :1. Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original (nu sunt acceptate copii). Documentul trebuie sa prevada: a) Cuantumul garantiei b) Perioada prevazuta in documentatia de atribuire) Caracterul irevocabil al garantiei d) Modul de executie al platii garantiei ; se va opta pentru una dintre urmatoarele variante : Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat sau Neconditionat, respectiv la prima cerere a DGFP municipiul Bucuresti, pe baza declaratiei DGFP MBcu privire la culpa persoanei garantate. 2)Virament bancar : Dovada efectuarii viramentului bancar este prezentarea in copie a ordinului de plata. Numarul de cont IBAN in care se va face viramentul este RO 95TREZ7005005XXX000200 deschis la ATCP MB . 3) Depunerea la casieria DGFP MB din str. Prof.Dr. Dimitrie Gerota, nr.13, sector 2 , in cazul in care valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este redusa ca valoare.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de deschidere a ofertei.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) din HG925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.[- exceptie: pentru I.M.M.-uri cuantumul garantiei de buna executie se reduce cu 50% (conform prevederilor art. 16, alin. (2), din Legea nr. 346/2004)].2.Modalitateade constituire a garantie de buna executie: in conformitate cuprevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006.a) instrument degarantare bancara emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, (in original; va prevede explicit modul de executare: ?neconditionat?b) suma in numerar depusa la casieria autoritatii contractante (in cazul in care valoarea ?garantiei de buna executie? este redusa);c) retineri succesive din facturi partiale (daca partile convinasupra acestei modalitati): contractantul va deschide un cont de garantie la unitatea Trez oreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, documentele vor fi prezentate de fiecare operator economic membru al asocierii.De asemenea, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica/ si sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, si acesta terta persoana va depune documentele solicitate in cadrul prezentei sectiuni in conformitate cu prevederile legale aplicabile ( in plus fata de angajamentul de sustinere, trebuie sa fie depuse si declaratia de eligibilitate din care sa rezulte respectarea prevederilor art.180 si declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c indice 1, si d)din OUG 34/2006.Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea - neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original . Aceasta declaratie se solicita pentru ofertant/ fiecare asociat/ tert sustinator.Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularuluidin Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata sicompletata ulterior, in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original.Aceasta declaratie se solicita pentru ofertant/ fiecare asociat/ tert sustinator.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru incheierea contractului.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c indice 1)si d).Cerinta nr. 4Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice sau fizice, dupa caz - formular tip eliberat de autoritatea competenta din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social- formular tipizat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior, in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original ;Declaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie implicate inprocedura de achizitie sunt: Director Executiv Mirela Calugareanu, Director Executiv Adjunct Cosmin Gabriel Popp, Director Executiv Adjunct Liliana Damian, Sef birouAchizitii Publice Mielcioiu Daniela .Pentru Cerintele 1, 3, 6facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere aofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata.Ofertantul care se va clasa pe primul loc va avea obligatia dea prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). Inaintea comunicarii rezultatului procedurii ofertantul clasat pe primul loc va prezenta acest document in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta 1. Lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - semnata , stampilata, datata.Cerinta nr. 2 Cel putin o recomandare/ document constatator/ proces-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate anterior datei limita de depunere aofertelor, produse similare.- copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic3. Autorizare emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei pentru executia instalatiei electrice cu tensiune sub 1KV pentru personalul care asigura instalarea- copie conform cu originalul- in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate, copie certificata prin mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer