Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE HARTIE COPIATOR, HARTIE SCRIS SI HARTIE IMPRIMANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 352834
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Numar invitatie: 352834/20.08.2013
Denumire contract: FURNIZARE HARTIE COPIATOR, HARTIE SCRIS SI HARTIE IMPRIMANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213128104, Fax: +40 213180554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 213128104, fax: +40 213180554, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 169 SCETOR 5 SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE SALA 85 PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE HARTIE COPIATOR, HARTIE SCRIS SI HARTIE IMPRIMANTA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE HARTIE COPIATOR, HARTIE SCRIS SI HARTIE IMPRIMANTA
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 528.4 - 212, 869.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare 1% din valoarea maxima estimata fara TVA=2128, 69lei-60 zile de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: -prin virament bancar in cont garantii SUUB?RO36TREZ7055005XXX000176?Trez.Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor(in original).In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma conform calculelor prevazute la Art. 2781 din OUG 34/2006.Echivalenta leu / euro se va face luand in considerare cursul valutar, afisat de B.N.R. valabil in ziua publicarii a invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completarea form.nr.2;2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006(Persoane cu functii de conducere: Manager: Prof.Dr.Florin Catalin Cirstoiu;Director Financiar Contabil: Ec.Liana Saulea;Director medical?Prof.Dr.Dragos Vinereanu;Director ingrijiri medicale?As.med.pr.Claudia Dobre;Sef Serviciu Achizitii Publice?Ing.ec.Madalin Necula; Referent Serviciul Achizitii-Cristian Simion;Sef serviciu Administativ-Radu Mircea-completarea form.nr. 9;3)Declaratie privind eligibilitatea-completarea form.nr.3;4)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completarea form.nr.4;5)Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificate care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea "Conform cu originalul" 1)Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor-xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea"conform cu originalul".Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata(documentele care au fost solicitate in xerocopii conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantului contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Informatii privind cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Cursul mediu valutar leu/euro: 2010-4, 2099lei/1euro, 2011-4, 2379lei/1euro: 2012-4, 4560lei/1euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii, conform ISO 9001:2008, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer