Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare hartie fotocopiatoare si de scris


Detaliu pentru invitatia numarul 6041
Autoritate contractanta
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Cod de identificare fiscala: 4265841
Adresa: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 037.204.1115
Fax: 037.204.1114
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare hartie fotocopiatoare si de scris
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 21125691-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Furnizare hartie pentru anul 2007:1. Hartie pentru fotocopiatoare format A4 - cod C.P.V. 21125300-8 ? 7.500 topuri2. Hartie pentru fotocopiatoare format A3 - cod C.P.V. 21125300-8 ? 250 topuri3. Hartie pentru scris format A- cod C.P.V. 21125691-5 ? 100 topuriLa care se adauga, in cazul suplimentarii prin act aditional a contractului initial, pentru primele 4 luni ale anului 2008:1. Hartie pentru fotocopiatoare format A4 - cod C.P.V. 21125300-8 ? 2.800 topuri2. Hartie pentru fotocopiatoare format A3 - cod C.P.V. 21125300-8 ?80 topuri3. Hartie pentru scris format A- cod C.P.V. 21125691-5 ? 80 topuri
Stare procedura: -
Data publicarii: 21.02.2007 16:37
Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2007 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apollodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, Registratura Generala-parter
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
?certificat constatator (în original) eliberat de O.N.R.C.(valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta codului C.A.E.N. corespunzator obiectului cererii de oferte?Anexa 2a: Declaratie cu privire la eligibilitate?Anexa 2b: Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006)?Anexa 3: Fisa de informatii generale?Anexa 4: Declaratiile privind partea/partile din contract îndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul)?Anexa 5: Autorizare pentru livrarea produselor-ptr.distribuitori?Recomandari din partea altor beneficiari/clienti?cel putin o recomandare(copie)?Anexa6 : Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimi 3 ani?scrisoare de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil
Documentatia de atribuire poate fi obtinuta prin SEAP accesând www.e-licitatie.ro, începând cu 21.02.2007, precum si de la sediul autoritatii contractante sau solicitate prin e-mail sau fax.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer