Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Hartie igienica si prosop


Detaliu pentru invitatia numarul 344855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CAMERA DEPUTATILOR
Numar invitatie: 344855/05.04.2013
Denumire contract: Furnizare Hartie igienica si prosop
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 0214141619, Fax: +40 0214141963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 0214141616, fax: +40 0214141963, persoana de contact: CRISTIANA MIHALACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 0214141616, fax: +40 0214141963, persoana de contact: CRISTIANA MIHALACHE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Hartie igienica si prosop
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrare: "Hartie igienica si prosop"
II.1.6) CPV: 33763000-6 - Servete din hartie pentru maini (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 456.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 ? 1252.41 lei, lot 2 - 59.80 lei, lot 3 -39.91, lot 4 ? 1295.16, lot 5 ? 2.78, lot 6 ? 79.03 cu valab 90 zile de la data limita de depun a of. Gar de particip este irevocabila si se constituie prin numerar sau virament bancar in contul CD deschis la T.O.M.B.: RO76TREZ7005005XXX000154 sau printr-un instrument de gara emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari care se prezinta in original. Gar de particip se anexeaza in ext plicului ce contine oferta.Daca gar se constituie prin virament bancar, OP confirmat de banca se va anexa plicului ce contine oferta. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, cf Legii nr.346/2004 cu modif si complet ulter, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei priv cuantumul gar de particip. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Decl pe propria raspundere priv incadrarea in categ IMM. Echiv. ptr. o gar de part. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anter datei limita de depun a ofert cu 5 zile.Nerespectarea obligatiei de a prezenta gar de particip in forma solicitata mai sus atrage dupa sine respingerea ofertei cf. art.33, alin.(3), lit.b din HG nr. 925/2006, cu modif si compl ulter. Retinerea gar de particip se va face cf art. 87 din HG nr.925/2006 cu modif si compl ulter si cf art.278^1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulter. Dovada constit. gar de part.trebuie sa fie prez.cel tarziu la data si ora stab. pt desc.ofert.
Garantie de buna executie
se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA, cu termen de valabilitate ??? Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile art. 90 alin (3) din HG nr.925/2006 (deoarece in cazul a 4 loturi, livrarea se face intr-o singura transa - neexistand facturi partiale, iar in cazul a 2 loturi, livrarea se face in doar doua transe).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Cristian Adrian Panciu, Ileana Luncan, Gaspar Istvan, Gina Bara, Alexandra Oprea, Madalina Valcea, Manole Araiman, Gheorghe Postoarca, Madalina Ududoiu, Daniel Marin, Rodica Ghizdeanu, Popovici Mihaela, Patrascu Nicolae, Cristache Petra, Ionescu Constantin, Gheorghe Adrian, Nastase Cornel, Renatte Margaritescu, Mihaela Toma, Cristiana Mihalache, Luminita Rada.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/ copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de mostra pentru verificarea capacitatii ofertantului de a livra produse similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. : www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 17:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer